Hoe snel weer zwanger na bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaudvanL, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Dochter was 14 maanden toen ik zwanger bleek van mijn zoontje.
    Hij wordt over 3 maanden alweer 2 jaar oud, maar NO WAY dat ik aan een derde kind denk.

Lijkt wel alsof na mijn tweede alle babykriebels écht weg zijn! heb er niks meer mee. Ben nu meer aan het fantaseren over wat we allemaal kunnen gaan doen wanneer onze twee kids wat ouder zijn!!!
    Twee kleintjes vind ik druk zat :)

2. Delta

Delta Niet meer actief

Nou, en datzelfde heb ik dus precies ook, maar dan met 1 kind :D

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Volgens mij ben ik een van de weinige die dit gevoel heeft :)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hahaha! :D
    Ik kan me ook niet zo makkelijk voorstellen dat er mensen zijn die achter elkaar kinderen krijgen en daar écht van genieten.
    Verlang juist naar de tijd dat de kids ouder worden en wij meer vrijheid krijgen...en meer slaaaaappppp :)

Wanneer ik aan nog een baby denk, denk ik niet aan 'ah wat schattig', maar aan 'aahhh neeeeeee...weer eindeloze slapeloze nachten, gebroken lichaam, rothormonen, ontzwangeren...:$
    :p

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter was 6 maanden toen ik zwanger testte van de 2e. Ze schelen 14 maanden.

Ik wil nog heel graag een derde, maar echt pas als de jongste op school zit. Ik vind het pittig zat zo met 2 van die boeven in huis ;).

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Volgens mij hebben wij dan wel wat langer gewacht als ik het zo lees, mijn dochter was 2 jaar en 9 mnd toen ik zwanger bleek van de tweede en dit was de tweede ronde al raak. Zij is straks bijna 3,5 als de baby geboren wordt.

7. Delta

Delta Niet meer actief

Oh ik ook!! Nu ook, mijn dochter lekker aan het spelen op het speelkleed, 10000x rollen, leuk hoor, ze kan 1 niet terug, 2 ze spuugt de hele tijd op haar buik, ik kan 10000 x die bank af haha, uh nee, dit wil ik niet nog een keer mee maken, ik verlang naar het moment dat ze inderdaad meer zelf kan!
    Ik ben wat ziek vandaag, geen oppas in de buurt, vriend werken, als ik geen baby had, zou ik lekker mijn bed induiken, maar helaas..

8. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Na 6 maanden helaas werd het een vmk maar na 9 maanden na de bevallng was ik weer zwanger

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat heb ik ook..

Ik was na 9 maanden weer zwanger.

10. Delta

Delta Niet meer actief

En toch snel een 2e...
    :)

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb het nu na een tweede niet bij de eerste. :D

12. Delta

Delta Niet meer actief

Oh zo!! Haha, kan me goed voorstellen..

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Uhmmm het wordt juist pittiger strakjes :D
    Ik zei ook altijd; was ik maar baby-af, dan kunnen ze meer...
    Maar dan heb je helemaal geen rust meer!
    En nu ik twee kleintjes in huis heb, is de rust helemaal weg. Zit geen moment even op de bank. Wanneer ik erop zit kan ik er meteen weer af omdat ze continu speelgoed van elkaar afpakken en ruziemaken, de muren, meubelen of bank viesmaken, met eten knoeien.
    Ben ik niet bezig met de ene, dan wel met de andere :)
    alleen op het werk (ben nu op mijn werk) heb ik echt mijn rust! ben helemaal alleen... zit lekker achter mijn pc, er hangt hier een grote LED tv dus kan lekker televisie kijken in mijn eigen ruimte... zelfs een loungebank. heb pas om 20 uur mijn jongereninloop, maar ook dat is gezellig :D

14. Delta

Delta Niet meer actief

Oh dat geloof ik ook wel!!! Daarom blijft het er hier maar bij 1 ;)
    Lekker dat je nu op je werk zit, heb er zelf voor gekozen full time mama te zijn, werk vinden is moeilijk ook trouwens..
    1 lijkt me gewoon zoveel makkelijker en ik ben heel blij en gezegend met 1 gezond kind.

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

het ligt eraan welke dag je het vraagt :p

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

#56 Tamale, 11 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2013
    Edit: Heet hoofd momentje. Niet echt on topic..

On-topic: Tussen onze kids zit 2 jaar en 4,5 maand.
    Mij is het ook niet tegen gevallen.
    Oudste dochter was zindelijk en kon goed praten/dingen begrijpen.

17. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    O, dat is echt snel.
    Mijn oma en opa waren ook zo snel: op de 5e verjaardag van de oudste werd kind nr. 5 geboren. Dus 5 kids in 5 jaar. Heavy.

Hier 2x na zo'n 8a9 maanden weer zwanger. Is me qua zwangerschappen en baby/kindertijd niet zwaar gevallen.
    Nu zit er ruim 4 jaar tussen jongste en 1na jongste. Deze zwangerschap vond ik zwaar, ondanks dus dat de meiden heel veel zelf konden en deden. Maar wel elke dag halen en brengen school + vriendjes ed. Dat had ik bij de eerste 3 zwangerschappen niet.

Hoe ik de baby tijd ga ervaren weet ik natuurlijk nog niet, maar ze zal in ern strak ritme mee moeten, terwijl bij de oudste 3 we nog een jaar lang lekker thuis konden keuvelen en eigen tempo en ritme konden bepalen.

18. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hier idem :) Op 25 dagen na zit er precies 2 jaar tussen. Maar na de tweede bevalling hoeft al die polonaise van mij niet meer

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik was na M. na 6 maanden weer zwanger, maar dat werd een mk. Na I ben ik niet meer zwanger geweest (wilde wel al snel weer, maar mijn man wil niet meer).

20. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik ben in juni bevallen van onze overleden dochter en was in februari zwanger. Had van mij echt eerder gemogen, maar mijn lichaam wilde niet..

Deel Deze Pagina