Wij houden een kraamfeest en daarvoor ben ik nu op zoek naar leuke teksten die ik op de uitnodiging zou kunnen zetten. Wie heeft er suggesties?
Ik heb er al wat gevonden op andere sites, maar tips blijven welkom! Ik zal ze hier ff plaatsen: ............wil graag iedereen leren kennen, maar ons nieuwe ritme is nog even wennen. Daarom nodigen wij jullie op ons kraamfeest uit. op van t/m uur om te kijken naar onze kleine spruit. Indien je niet aanwezig kan zijn, geef ons dan voor de datum een sein. omdat ik op (dag,mnd,jaar) nul geworden ben en nog niemand ken wil ik op zaterdag (datum) van ....tot... uur een feestje geven Bezoek krijgen is fijn, maar kan ook heel vermoeiend zijn. Mama en (naam) zijn moe, En doen nog regelmatig hun oogjes toe. Papa is vele uren werken, dus willen we het bezoek aan huis beperken. Daarom, voor een bezoekje aan onze kleine spruit nodigen we u graag op onze babyborrel uit. Omdat mama de eerste dagen nog recupereert, en papa het gevecht met de papflesjes trotseert Om onze gebroken nachten een beetje te verzachten willen we met bezoek eventjes wachten. Daarna nodigen we groot en klein uit op ons geboortefestijn Al die maanden wachten is het waard geweest, kom je mij bewonderen op mijn kraamfeest?
omdat ik op (dag,mnd,jaar) nul geworden ben en nog niemand ken wil ik op zaterdag (datum) van ....tot... uur een feestje geven Deze vind ik het leukste! Grappig en duidelijk.
Die vind ik ook het leukst, hij is bijna precies als de onze Omdat ik net geboren ben En nog niemand ken Mag ik een feestje geven Kom je ook heel even En dan de datum en tijd