Weer een vroege miskraam....

Discussie in 'Miskraam' gestart door meryem81, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    hai meiden ik wil even mij verhaal kwijt..

Ben begin mei gestopt met de pil mijn ei gehad en gevoeld en 2 dagen voor mijnNOD 2 dikke positesten, dus wij dachten zo das snel maar 3 dagen later miskraam met 4 weken..

Nou sinds vorige week dinsdag positesten en nog eentje van CB digiZWANGER 1 2 WEKEN maar gisteren middag bloeding gehad dus de vk gebeld en ze zei als het door blijft bloeden weer terug bellen en het bleef maar door bloeden. Vanochtend weer de vk gebeld en moet vrijdag komen en ze gaan kijken hoe of wat 2 miskramen achter elkaar ik ben er kapot van voel me zo k..

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat rot meid! Ik wens je veel sterkte!

3. me83

me83 Niet meer actief

jeetje meis wat rot zeg.. heb afgelopen weekend zelf ook een vroege miskraam gehad.. was eerste keer zwanger ..maar helaas gebeurt het best vaak bij vrouwen..

hoop dat je met het bezoek aan de verloskundige of huisarts meer duidelijkheid krijgt.. hopelijk zit het er nog steeds of was het een deel van een tweeling.,

zoniet dan wens ik je veel sterkte en drie keer moet scheepsrecht zijn!!

knuffel!!!!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    hi meis,

ik ken het gevoel.. ik heb er laatst weer 1 gehad.. nummer 3 alweer.

omdat ik een medisch geschiedenis heb bij de gyneacoloog hebben ze mij en mijn partner al wel op bepaalde dingen gecontroleerd.

ook zegt mijn fertiliteitsarts: de kans op een goede zwangerschap is groter als een vroege miskraam.

heel veel sterkte en succes

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    jeetje meid, sterkte!

Deel Deze Pagina