Vraagjes over vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tess27, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hallo dames..

Helaas open ik een onderwerp over onze 3e vroeg miskraam.

Wij doen alles via een icsi traject zoals je in mijn handtekening kan lezen.
    Heb nu totaal 4 terug plaatsingen gehad waarvan de laatste 3x getest en steeds wel positieve testen , ik test wel vroeg en weet dat het beter is te wachten maar weet het liever wel als niet. Mag vrijdag bloed prikken 13 dagen na terug plaatsing maar verlies al 2 dagen bruin en nu rood , de maagzuur en zere borsten gaan ook weg. Vreselijk hoofdpijn / migraine gehad afgelopen 3 dagen en kramp.

Wij hebben gelukkig nog 5 kansen in de vriezer maar voordat we daar mee verder willen zijn er dingen die ik kan later onderzoeken? Schildklier is al getest vorige keer en dat was super goed. Zelf ben ik gezond en heb altijd netjes eigen cyclus en eisprong. Ook via echo's was het baarmoederslijmvlies goed dik en 3 lagen.

1e keer ging het mis bij 4.5 week en had ik toch 271 hcg en moest gemiddeld 150 zijn en 2e keer geen bloed maar na testen was hcg naar 10 gedaald dus al vroeg mis gegaan.
    Wil gewoon m'n cryo's niet verpesten als ik verder onderzoek zou kunnen doen..

Deel Deze Pagina