Hoe snel weer zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door wwjc19, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe snel weer zwanger na miskraam?

1. meteen (1ste ronde/maand)

2. 2de ronde

3. 3de ronde

4. 4de ronde of later

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik was 5e ronde na curretage weer zwanger
    van Belle

2. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Ik was de eerste ronde na miskraam weer zwanger, zonder ongesteld te zijn geweest. Nu gaat het gelukkig prima.

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lijkt duidelijk dat het niet standaard is dat mensen meteen weer aantellen na een miskraam. Het gebeurt wel, maar er zijn natuurlijk ook mensen die als ze zwanger willen worden meteen zwanger zijn :)

4. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Wel grappig om te zien dat het vooral óf gelijk de 1e ronde raak is, of het duurt langer dan 3 maanden!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
  6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
  7. RP81

RP81 Lid

11 aug 2007
    23
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb 27/9 miskraam gehad (curettage). Ik was 11 weken zwanger van de 1e. Ik wil dolgraag weer zwanger worden. Ik ben al wel weer bezig, maar is dit niet te vroeg? Ik heb geen lichamelijke klachten meer na de curettage, maar ik ben volgens mij ook nog niet ongesteld geweest. Kan ik dan überhaupt wel zwanger worden?

Liefs RP

8. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik ben ook meteen na de miskraam weer zwanger geworden, niet meer ongsteld geweest.

9. marsja82

marsja82 Lid

9 okt 2007
    16
    0
    0
    verzorgende
    Ik heb gisteren helaas een miskraam gehad.
    We waren al 9 maanden aan het oefenen dus het had al best even geduurd voor het zover was.
    Er zijn geen woorden om het makkelijker te maken maar de verloskundige zei mij vanmorgen wel iets anders...
    Als je een miskraam hebt gehad heb je ongeveer 10 dagen daarna een vruchtbaarheidspiek.
    Als je dus graag zwanger wilt worden of het duurt lang voordat het lukt zoals bij ons, is dat dus een goeie kans!
    Mits je je er goed genoeg voor voelt natuurlijk!
    Groetjes Marsja

10. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb op 18 mei een miskraam gehad, toen bleek ik opnieuw zwanger vorige maand. Dat was dus in de derde ronde maar de eerste ronde telde niet mee omdat ik dan geen gemeenschap wilde hebben, dus eigenlijk was het de tweede ronde raak.
    Wel had ik tweemaal lange cyclus van 41 dagen dus het kan even duren.
    Als alles goed gaat deze keer, verwachten we op 19 mei volgend jaar ons eerste kindje.

11. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi
    na mijn 1ste miskraam was ik in de 4e ronde opnieuw zwanger, maar dit werd helaas opnieuw een miskraam. Dat was 27-08.
    Ik zit nu in ronde 2 na die laatste miskraam en hoop deze week zekerheid te hebben!
    Bij mij ook 3 keer scheepsrecht? :)
    ik hoop het!
    succes allemaal met dit moeielijke verlies.....

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik in ronde 4 - 2maal zelfs! ;)
    Eigenlijk ben ik elke x in ronde 4 zwanger! ;)

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bij de een komt de cyclus direct weer op gang, bij de ander kan het langer duren. Heb je wel een eisprong opgemerkt?
    In principe kun je meteen weer zwanger worden, maar met name bij curettages wordt geadviseerd een ronde over te slaan. Maar wanneer het voor jou goed voelt om gewoon door te gaan, zou ik zeggen, ga ervoor!
    Waar je wel op moet letten, is dat je uitgevloeid bent voor je weer gaat klussen.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wauw lola een dikke proficiat.

ik hoop dat we snel mogen volgen.

heb vandaag ongipijn en roomachtige afscheiding, borsten die op ontploffen staan.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je! ;)

16. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey hey

heb een vraagje
    ik was 7 weken zwanger tot 20 oktober want toen kreeg ik een miskraam.
    T is vanzelf afgekomen maar mijn vraag is.
    vinden jullie het niet rot dat jullie niet weten wanneer je je menstruatie krijgt en is dat bij veel mensen hetzelfde gebleven als daarvoor?
    en wij willen nu ff 3 maand veilig vrijen zou ik daarna ook nog veel vruchtbaarder zijn want dat zeggen ze toch na miskraam of geldt dat echt voor de 1ste of 2 maanden erna.
    wij trouwen in jullie en wil niet verder als 6 6,5 maand zijn al swe trouwen en vind wachten ook niet leuk maar ja moet kiezen dus kies ik of wij voor ff veilig doen maar ja heeft er ook iemand ervaring mee als je hebt gevreeen dat je dan bloed verliest net na miskraam. we hebben nog niet gevreeen maar wil op de hoogte zijn en de vk heb ik al zo vaak opgebeld en dingen gevraagd en dacht het hier ook te weten.
    Het rotste is er zijn mensen in omgeving zwanger en vin dik kei leuk en ben blij maar af en toe dnek ik wel van shit dat had ik anders ook gehad.
    groeten joyce

17. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    sorry dubbel

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik was in de vierde ronde weer zwanger.

19. RP81

RP81 Lid

11 aug 2007
    23
    0
    0
    Hé Joel,

Ik heb op 27 september een curretage gehad na een zwangerschap van 10 weken en ik ben afgelopen vrijdag 26 oktober weer voor het eerst ongesteld geworden. Volgens mijn valt er niet zo te zeggen wanneer dit komt, dit verschilt per persoon denk ik. In ieder geval veel sterkte, ik begrijp hoe je je voelt.

RP

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    still waiting op een zwangerschap na de miskraam

Deel Deze Pagina