Hoe snel weer zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door wwjc19, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe snel weer zwanger na miskraam?

1. meteen (1ste ronde/maand)

2. 2de ronde

3. 3de ronde

4. 4de ronde of later

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ik weet het Luna, Ik ook :p

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ben in ronde 2 na de miskraam weer zwanger geworden!

3. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ach...proberen kan geen kwaad. Volgens mijn HA is er geen enkele reden om te wachten. We zullen zien ;) :rolleyes:

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik zit nu in ronde 8 na miskraam :(

Je denk eerst van het zit wel goed, maar nu ga ik toch ook weer twijfelen :(

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik ben het niet met je eens dat na een curretage wordt geadviseerd een ronde over te slaan. Zo gauw je niet meer vloeit mag je weer lekker gaan klussen. Er is geen reden om te wachten. Dit stond in de folder die ik kreeg en de verpleegkundige vertelde mij ook het zelfde.

Groetjes kolibri

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bij jou werd het dan niet geadviseerd Kolibri, maar dat gebeurt wel regelmatig.
    Maar, uiteindelijk bepaalt je lijf zelf wel of het weer zwanger kan worden en alles weer normaal functioneert.

Ik kan nu overigens deze poll invullen : in ronde 3 na MA weer zwanger! :D

7. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben 18 april gecurretteerd na een MA en op 17-6 (vaderdag) weer een positieve test. (moest 1 cylcus afwachten op aanraden van gyn..) Dus eigenlijk ook meteen de eerste ronde weer aangeteld. Nu inmiddels bijna 29 weken zwanger!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ben niet nogmaals de 1e ronde na miskraam weer zwanger geraakt, maar in de 2e ronde. De stand is nu dus 2x 1e ronde, 2x 2e ronde, 1x 6e ronde. Hopelijk volgen er niet nog meer rondes.

10. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Na curretage in maart nog steeds niet zwanger... :cry: Blèh, ik vind dat het nu eindelijk wel mijn beurt is!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je Kolibri! :D

12. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Na miskraam 1x ongesteld te worden. Wij zagen erg op tegen het weer lang proberen. Wij zijn zeer dankbaar dat het ons (voor deze keer) bespaard is gebleven.

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi,

ik heb de poll ook in kunnen vullen,ik ben gelijk na miskraam weer zwanger.
    Ik heb 31-10 een miskraam gehad met 5.5 week en 22-11 heb ik weer posi getest :confused:
    Heb gelijk gyn gebeld om te vragen of dat geen kwaad kan maar dat geeft niks hoor alleen is het moeilijk te bepalen voor hun hoe ver je dan bent.'
    We mogen Dinsdag al naar de gyn,spannend!

Succes allemaal! :thumup:

-x-

14. Niet meer actief

goedemorgen

ben weer zwanger heb op 6 aug miskraam gehad
    en op 1 nov met 8 wk en 3 dg

nu weer zwanger dus gelijk weer zwanger

liefs kaley

15. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hoi Daisy

Hoe wist je dat alle hormonen al weer uit je lichaam waren van de vorige zwangerschap? Ik doe dat door elke week een test te doen. Sinds gisteravond geen streepje meer en dus de hormonen kwijt.
    Gefeliciteerd trouwens, geniet er maar lekker van!

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Hi meis,

Onze gyn heeft me gebeld na het bloed prikken dat het idd een miskraam was en dat het HCG onder de 1 zat.
    Toen ik dacht weer zwanger te zijn was de test echt veel duidelijker dan de vorige,ook zeiden bepaalde mensen hier dat als je HCG onder de 1zit je niet posi kan testen vandaar.
    Ik heb ook nog bloed laten prikken voige week en toen was mn HCG boven de 4000,JIPPIE!

Ik wens jullie heel veel succes,tenminste als jullie er weer gelijk voor willen gaan?

Liefs Dais..
    xx

17. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ja, wij gaan er ook weer voor. Sterker nog, ik heb heel erg het gevoel dat ik weer zwanger ben. Weet nu hoe het voelt en herken de symptomen. Maar goed, heb twee weken geleden de curretage gehad dus het kan haast niet dat ik al zwanger ben. En als het wel zo is kan ik pas over twee weken testen omdat je normaal ook pas kunt testen als je ongesteld moet worden. Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik met de kerst nog niet ongesteld ben dat ik dan test
    Geniet er lekker van!

Groetjes Kolibri

18. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik zie nu dat jij drie weken na je miskraam positief hebt getest. Het kan dus wel, zo snel al weer zwanger. Hopen dat mijn gevoel klopt....

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou meid,ik hoop het zo voor je! :thumup:
    Heb je wel al je ei gevoeld,want daarom wist ik dat ik zwanger kon zijn,ik voelde mn ei en dan hoor je gemiddeld na een 2 weken ongie te zijn vandaar.

Ik ga heel erg hard voor je duimen,hou je me op de hoogte?
    Succes!
    xx

20. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik had het weekend na de curretage (ben vrijdags geholpen) het gevoel dat ik eisprong had. Maar goed, dat kan natuurlijk ook naweeen van de curretage zijn. Ik wacht wel af, ben wel vrij realistisch dat de kans klein is, maar verhalen zoals die van jou geven me dan wel hoop.

Deel Deze Pagina