ik was 7 jaar geleden gestopt met de pil en meteen raak maar met 7 weken miskraam was een windei dus weet niet of dat meetelt. daarna gelijk weer zwanger. en van de tweede ook meteen raak. nu de derde daar zijn we nu mee in ronde 3 groetjes tomnaat
Hier was het ook gelijk raak in 1e ronde... Heb een gezonde dochter van 15 Maanden nu en we zijn nu in ronde 5 bezig voor 2e...
in een keer, tweede was in maand 2 raak... nog een miskraam gehad (slikte de pil) denk dat ik erg vruchtbaar ben
Ik was met de pil gestopt en kreeg mijn ongi en meteen begonnen met de foliumzuur en geklust paar keer toen was het meteen raak. Ik weet niet eens meer hoevaak ik de foliumzuur geslikt had! Owja volgens mij was ik bezig met de eerste strip toen ik erachter kwam dat ik misselijk ervan werdt wat later niet het geval was, Ik bleek zwanger te zijn. had wel 7 testen ervoor gehad. Ik was echt bang en de streepjes werden gelukkig steeds duidelijker. Met de dag.
Voor ons ronde 1. Was zelf wel erg verbaasd maar erg blij dat het zo snel kon. Je hoort zo vaak dat je vaak even moet wachten. Zit nu in ronde 1 voor nummer 2 en heb ergens zo'n vaag gevoel...
Bij de eerste was het in ronde 7 raak, dat vond ik toen best lang duren maar achteraf viel het natuurlijk reuze mee. Ik ben heel benieuwd of het bij de 2e vergelijkbaar zal zijn, korter of langer. We zitten nu in de eerste ronde, maar daar verwacht ik in elk geval nog niks van. Spannend!
Ik schrik best wel van het aantal miskramen. Bah...dat moet verschrikkelijk zijn, vooral als het je meerdere keren overkomt. Volgens mij verlies je dan het vertrouwen in je eigen lichaam... Bij ons was het in de eerste ronde raak. Onze dochter is inmiddels anderhalf. En onze nieuwe eerste ronde begint volgende maand...