hoi meiden, de titel zegt het al.. ben 2 dagen over tijd.. had gisterochtend een negatieve test.. maar vanmorgen werd ik wakker en kon wel janken, dacht mijn broek zit vol bloed (sorry..) maar ik ging naar de wc en dit was allemaal slijm! nu wil ik mezelf proberen neit helemaal gek te maken, als ik dat al niet ben.. maar weet iemand wat dit kan zijn? heb trouwens getest met het met predictor, morgen (als ik nog niet ongi ben) ga ik die van kruidvat halen.. liefs, Liano
predictor test bij heel dames later positief! dat slijm kan aan komende ongi betekenen of zwangerschap! ik hoor van veel zwangere dames dat ze overvloed aan afscheiding hebben. ik duim voor je meissie
oke, morgen dus naar de kruidvat.. ga eens kijken hoe laat die open gaan, is toevallig morgen mijn vrije dag! dank je snippie! hopelijk heb jij over 6 dagen posititef!
ik duim voor je meis! ik kan helaas pas de 21ste testen omdat ik de 14de naar een verjaardag moet en heb geen zin stel dta hij negatief is daar te zitten treuren en die ozndag moet ik naar een doop. Heb thuis wel 1test voor 6dagen voor NOD liggen maar ga echt pas testen als ik overtijd ben. ach miss dat ik toch de 14de test. mijn gevoel zegt op het moment dat ik weer zwanger ben.(2keer heel vroeg mis gegaan)
voor NOD zou ik niet testen.. misschien was ik gister ook wel te vroeg. Baal zo dat de winkels vandaag niet open zijn, haha! maar het is ook maar beter zo, want heb hele dag verjaadag met veeeeeeeeeeeeeeel familie dus als ze dan iets vragen hoef ik niet te liegen..
oja idd! Nee ik test NOOIT voor NOD hoor! liever langer wachten dan voor NOD testen! zou wel mooi zijn de 14de(op NOD)testen en dan positief mooi liefdes cadeau
Hoi Liano, af en toe heb ik wel wat last van witte afscheiding. Maar merk weinig verschil met normaal als ik ongi moest worden. Hopelijk betekent het voor jou zwanger!
@snippie: ja dat is waar! gewoon de 14e testen! @luna, normaal heb ik dit nooit voor mijn ongi, maar wacht af...
Hoi Liano, Ik hoop het voor je meid! Ik herken je verhaal helemaal! Ik dacht ook iedere keer ongesteld te worden, maar het was iedere keer slijm. Alleen mijn testen zijn tot nu toe negatief gebleven...
ik ben ook nog nooit over tijd geweest.. nog niet ongi morgen naar de kruidvat om testen te halen.. ik zie er positieve verhalen over.. wordt zenuwachtig van mijzelf! slijm is er trouwens nog steeds!
@ liano succes met testen vandaga meid.ik duim voor een + test! ik ga nu werken maar kom vanavond zeker terug om te kijken! liefs
vanmorgen weer met predictor getest, die was nega dusss wachten totdat de winkels open zijn en dan kopen maar! hahaha!
Hetzelfde als jouw, ook 3 dagen overtijd... Normaal nergens last van... Last van afscheiding (wit/transparant) Al 2 testen gedaan, 1 zondag en 1 vandaag! Allebei negatief! Ben benieuwd!