foto staat in mijn album Als je goed kijkt door het spiegelende raampje zie je vaag mijn vader zitten en volgend jaar Kylian dus ook Groetjes Anita
Heb een beetje moeite hiermee..... Mijn schoonouders hebben nooit interesse in Tess en het contact is dan ook verbroken. Zou werkelijk dolblij zijn als ze iets voor haar zouden meenemen. Nee, stop.....zou dolblij zijn als ze haar zouden willen ZIEN! Dus tja, kan hier niet zoveel mee.
Nou ik vind sommige reacties wel erg kort door de bocht. Vind het ook niet kunnen hoor hoe je schoonmoeder het zo doet. Had mijn schoonmoeder iig niet moeten wezen. Gelukkig heeft hij het nu nog niet in de gaten, maar zou toch niet leuk zijn als hij het volgend jar wel snapt en bij 3 jaar dus al weet dat sinterklaas niet bestaat.
Hallo meid! Jeetje, wat een reacties... Erg jammer... Maar goed, ik kan het me ook heel goed voorstellen dat je wat moeite met de presentatie van je schoonmoeder hebt. Dat zou ik ook hebben als mijn schoonmoeder het zo gedaan zou hebben. Sinterklaas is een prachtfeest, vol met mysterie voor de kleintjes. Je moet haar gewoon vertellen hoe je dat voelt en je zult zien dat je schoonmoeder je heus wel begrijpt. Ze bedoelde het vast heel goed, maar heeft zich waarschijnlijk niet gerealiseerd dat 2-jarigen meer snappen dan je soms denkt. Hey succes meid! Liefs Elly. By the way...wat leuk dat je manneke volgend jaar met opa mee mag op de brandweerauto...erg lief!
op zich denk ik dat kindjes niet zo snel zullen denken dat sint niet bestaat omdat ze oma met een tas kadootjes zien, gister met de intocht hoorde ik nog een jongetje van 8 tegen zijn grote broer zeggen zie je wel sinterklaas is wel echt, daar komt hij ! maar ik vind t geen ook geen slimme aktie van oma. lars zou waarschijnlijk meteen op de tas duiken en alles uitpakken
Hahahaha hier nog zo een die meteen alle mooie gekleurde papiertjes aan hele kleine stukjes zou hebben gescheurd. Ik geef haar ook voor sinterklaas alleen een rol inpakpapier! Ach joh, ik zou er gewoon even iets over zeggen. Even luchtig houden zo voor de FEESTdagen. Snapt ze vast wel. Waarschijnlijk is ze gewoon heel blij met de cadeautjes die ze hebt gekocht en wou ze het heel graag met je delen. Misschien alleen niet het juiste moment....
Waarom richt je je persoonlijk tegen mij? Er zijn hier meer, bovendien had ik het ook niet tegen jou persoonlijk, wat jouw mening over mijn mening is interesseert mij ook helemaaaaaaaaaal niks