Vraagje Aero chamber

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalie1973, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wilde eens aan jullie vragen welke aerochamber jullie voor je kindje hebben(uiteraard voor de moeders die ventolin o.i.d. moeten geven aan hun kindje)

Ik heb voor Justin zo'n hele lange toeter,maar die word te klein nu.
    Ik heb ook de gele voor mijn andere zoontje,maar die is dus weer veel te groot voor Justin.

Volgens mij is er ook een rode variant,maar weet iemand of je die gewoon kan halen bij de Apotheek en of dat vergoed word?

(vind het trouwens een regelrechte ramp die pufjes toedienen :( ,Justin vind het echt vreselijk :( )

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Camila heeft een Babyhaler voorgeschreven gekregen, is hier geen probleem.

Zie http://www.astma.hr/graphic/babyhaler.jpg

Ik vind het vreselijk om het haar te moeten geven, zijzelf vindt het vreselijk interessant :rolleyes: :) .

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Wat vind je dan moeilijk aan de Babyhaler? Hier gaat het zonder problemen en al wel drie keer gebruikt ;) .

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik vind hem moeilijk aansluiten over het neusje en mondje en hij slaat steeds met zijn handjes dat ding weg.

Hoe ik hem ook vasthoud,hij word helemaal hysterisch als hij dat ding alleen al ziet.

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zielie...

Houd je hem zelf vast in je armen of zet je hem in zijn stoeltje? Als je hem in een stoeltje zet dat kan je die toeter goed op zijn mondje en neusje zetten en 'drukken', je hebt dan namelijk een extra hand vrij. En nee, het is niet leuk, maar het duurt maar 15 seconden?

Sorry, eigenlijk is dit geen antwoord op je vraag.... Ik weet niet of je die andere zo makkelijk en vergoed kunt krijgen.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hoi Nathalie,

Ieder *aparte inhalator* dwz niet standaard te leveren bij een puffje, bijv. het merk Aerochamber, moet altijd eerst zelf betaald worden.

Afhankelijk van je aanvullende verzekering krijg je hem vergoed. Je kan eerst ter info een e-mail naar je zorgverzekeraar sturen.

Sommige apotheken, declareren hem wel rechtstreeks,maar dit zullen er heel weinig zijn.. Je zou ook een belletje kunnen plegen naar je eigen
    apotheek.

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Thanks Jingels ;)

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008