Hallo allemaal. Ik ben vorig jaar in september gestopt met de pil. Ik ben nu 23 jaar, mijn man is er bijna 30. Ik heb de eerste 7 maanden mijn regels heel onregelmatig tot zelfs niet gehad. Nu de laatste 4 maanden heb ik altijd een cyclus van 35-36 dagen. Ik had vorige week donderdag 25-8 mijn eisprong(normaal gezien). We hebben woensdag, donderdag, vrijdag en zondag gemeenschap gehad. Nu heb ik sinds gisteren bruinverlies. Gisteren was het maar een beetje, vandaag toch wel redelijk veel. Ook heb ik krampen gehad zoals ik heb tijdens mijn menstruatie. Kan iemand mij zeggen wat dit kan zijn? Kan ik hoop hebben of niet? Ik heb nog niet echt andere klachten zoals gevoelige borsten, misselijk, ... Alvast bedankt
Kan helaas alle kanten op gaan. Ken het gevoel volledig, voor mijn zoontje 4,5 jaar bezig geweest.... iedere maand (ook bij de behandelingen) weer andere klachten. Ik hoop en duim in ieder geval voor je.
Zelf zou ik zeggen gewoon afwachten en als je er niet gerust in bent naar je huisarts of gynea Een vrouwenlichaam is heel raar, ene maand nergens last van en andere maand zou je denken nu is het zo en toch weer niets en dan test je positief en merk je niets
Ja het is heel frustrerend. Vooral ook omdat ik mezelf soms dingen wijsmaak. Als ik nog maar denk aan rugpijn heb ik 10 min. Later lage rugpijn en link ik dat meteen aan 'zwanger zijn'. Ook in mijn omgeving word ik constant 'op de vingers getikt' omdat ik er te veel bezig mee ben. Maar dat bruinverlies dat ik nu heb heb ik anders nog nooit gehad. Ik hoop op positief nieuws. Mijn huisarts en gyneacoloog zeggen zelf dat ik geduld moet hebben. Daar ben ik langsgeweest toen we ongeveer 6 maanden bezig waren. Ik kan mij niet voorstellen om nog jaren te wachten, ik ben nu al zo ongeduldig en elke keer als mijn menstruatie komt ben ik dagen niet aan te spreken omdat ik zo ongelukkig ben. Ik ben ook al in behandeling bij een osteopaat. Hoe gingen jullie hier dan mee om? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Zelf had ik dit de eerste maanden ook als we voor een kindje zijn gegaan, elke maand opnieuw die spanningen en onzekerheid en dat wachten.... mag je echt niet doen hoor want op den duur ben je nog maar met 1 iets bezig, laat het gewoon komen en het komt van zelf wel, is makkelijk gezegd dan gedaan, maar doe het nu ook en plots voor je het weet een positieve test alleen heeft het niet lang geduurd. Probeer wat hobby's ofzo te zoeken maar probeer er echt zo weinig mogelijk mee bezig te zijn en nu gewoon verder afwachten anders duurt het wachten nog veel langer