Hoi dames, momenteel gebruikte ik van zwanger en kids de dipsticks, bij de 'gewone' had ik niet altijd een knaller.... Wie heeft er ervaring met de gevoelige ovutesten van zwanger en kids? Raden jullie aan om die te pakken? Of andere? Thnx!
De cb heb ik, maar gebruik idd de dipsticks erbij Zal eens kijken bij 2besure... Je hebt gevoelig en extra gevoelig? Welke zou je aanraden?
Hier dus niet..... Liep wel iets op maar geen knaller, heb ik totaal van de 6 maanden tot nu maar 2x knaller ermee gehad... CB geeft overigens ook niet elke maand smiley, ronde 7 smiley, ronde 8 geen smiley (wel knaller ovutest), nu ronde 9....
Denk dat het op iedereen anders reageert... mijn zus zweert bij cb want zij heeft netjes elke maand smiley......
Ik had de extra gevoelige van 2besure, maar voor mij werkte ovutesten helaas niet. Als t mijn piek gaf, was mn ei diezelfde avond gesprongen.
Ik denk dat ik ze maar bij 2besure ga bestellen Heb zo een pakket, kan ik weer ff vooruit maar hoop dat het niet lang meer nodig is eigenlijk .....