bij de eerste ben ik door de pil zwanger geraakt bij de tweede in ronde 18 (1.5 jaar) helaas ma en nu zijn we sinds ma in ronde 6 dus in totaal al weer 24 rondes verder voor nog een baby liefs patty
Ben nu zwanger van de eerste, hierbij was het meteen in de eerste maand raak. Direct na het stoppen met de pil.
De 1e keer was het hier gelijk raak (helaas mk). We zijn nu bezig met ronde 3 en heb gister me eisprong gehad dus over 2 weken zullen we weten of het weer raak is. Ik hoop het zo!
bij ons gin het aardig vlot, de tweede ronde dat we bezig waren was het raak. helaas werd dat een vmk. na die mk ben ik 1x ongesteld geweest, en daarna niet meer!
1e keer gelijk na verwijdering spiraal. Nu is net de 3e ronde begonnen, dus ben ook zeer benieuwd......
Ik was na 6 rondes zwanger maar heb een curretage ondergaan op 01-10-2008. Nu ff afwachten wanneer ik zwanger word.
Ik heb er nog maar 1, maar ik was eigenlijk in de 1e échte ronde zwanger, de ronde ervoor waren we te laat begonnen met klussen (achteraf gezien).
hey, 1ste 18 maanden, uiteindelijk wel zonder hulp van gyno 2de kwam ik pas na 18 weken achter dat ik zwanger was 3de in ronde 4 nu zijn we in ronde 7 voor een kleintje.. heb wel in juli een vmk gehad (4w5d) liefs X C.
Hier in ronde 1 na het stoppen met de pil raak.. helaas vroege miskraam. Meteen weer raak.. weer een vroege miskraam :-S. Daarna WEER meteen raak (niet te geloven) en dat ging gelukkig wel goed. Voor de 2e was het in de 2e ronde raak. Ik denk dat wij nogal vruchtbaar zijn samen . groetjes, Marit