vraagje eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tanja mv 2, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Even voor een vriendin.

Ze is al een paar maanden ovulatie testen aan het gebruiken.
    Maar komt er maar niet op een eisprong uit .
    Ze durft er ook niet mee naar de HA te gaan is nog al een zeikerd.

Nu is haar vraag kan het zijn dat ze helemaal geen eisprong heeft en als dit zo is wat is er aan te doen.
    Ze snapt ook dat ze toch naar de HA moet voor een verwijzing , maar zou ze dan pillen en of moeten spuiten voor die eisprong.

Misschien lastig te lezen maar kan even niet bedenken hoe ik het anders moet beschrijven.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ja, het kan dat ze geen eisprong heeft. Ze kan gaan temperaturen om dit te checken.

Als ze geen eisprong heeft, dan moet ze naar een gynaecoloog om uit te laten zoeken waarom. De uitkomst daarvan bepaald de verdere behandelmogelijkheden.

3. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    oke dan geef ik haar door.

Ik ben deze maand voor het eerst met ovulatie testen begonnen maar ook ik heb hem nog niet gevonden.
    En fertility friend geeft bij mij eergisteren een eisprong aan ,maar die heb ik echt op mijn ovulatie testen niet gevonden.
    Ik heb alleen maar negatieve gehad de streepjes waren bijna niet zichtbaar .

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Nog wel doortesten dan he. Misschien komt je eisprong wel later. Bij mij werden mijn streepjes pas een beetje zichtbaar 1 dag voor de piek. Daarvoor ook alleen maar 1 streep te zien.
    Was voor mij ook erg spannend, was ook de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruikte. Ik heb mijn eisprong ook echt gevoeld na de positieve ovu test, dus ik ben gerustgesteld (dat ik een eisprong heb)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Soms is die piek heel kort..
    Als jouw vriendin een nette vrij regelmatige cyclus heeft is de kans groot dat ze wel een eisprong heeft. Je wordt natuurlijk niet zomaar ongesteld. Ik zou haar aanraden of vaker te testen 3 x per dag (ochtend, middag, avond) of te tempen zoals het hoort.

Deel Deze Pagina