Hier ook niet zo'n positief IUI verhaal helaas, 6 x IUI niet zwanger, 1 x IVF niet zwanger 1e ICSI zwanger!!! Ik heb destijds in een IUI topic gezeten hier op het forum en daar hadden we een lijst wie de hoeveelste IUI zwanger was en er waren er heel wat die zwanger waren door IUI hoor!!!
Ons wondertje, Meid, dat is zeker al een hele geschiedenis zeg. We kennen elkaar zeker al een beetje van het sept/okt topic. Hier is het zo frustrerend dat met ons zoontje ik in ronde 3 zwanger was en nu zitten we alweer in het einde van ronde 21. Ik vind het zeker erg spannend allemaal, komt ook omdat alles nieuw is. 1e spuit Puregon zal even doorzetten zijn, maar denk dat dat wel wat meevalt. Ik heb een aantal jaren geleden ook zelf B12 injecties geïnjecteerd bij mezelf. Hierdoor willen ze mij ook wel de Pregnylspuit zelf laten doen, hoef ik er niet 35 km voor te rijden. Maar daar mocht ik nog even rustig over nadenken. Ik werd met precies 40 wkn opgenomen ivm hoge bloeddruk en hartslagdaling kleine met harde buiken, dag erna ingeleid en met 8 cm een spoedkeizersnee ivm wegvallen hartslag van zoontje. Gelukkig had ik al ruggenprik gehad en binnen 30 minuten was de kleine er. En omdat alles toen zo snel is gegaan op het laatste miste ik het gelijk al heel erg.
Zora, jammer dat jullie pogingen met IUI en 1x IVF ook niet gelukt zijn, maar ik zi dat jullie nu al 11 maand trotse ouders zijn. Liesben, je zal zeker het meest gaat genieten van je manneke.
Pff ja van 3 maanden naar 21 maanden is idd een heeeeeel groot verschil Ik hoop dat je direct zwanger zal zijn!!! Mijn man zet altijd de pregnyl Ik heb een spuit./ naalden fobie dus ik kan dat zelf echt niet hihihi. Klinkt erg akelig allemaal van je zoontje meid Pfff dat is zo griezelig. Nee de bevalling ging hier goed maar daarna allemaal wat minder. Eerst 10 dagen couveuse ( wat ik emotioneel erg heftig heb ondervonden) daarna kreeg hij met 6 weken hersenvliesontsteking en was ik gelukkig snel erbij anders..... Daarna nog 2 keer urineweginfecties met heftige bacterieën. Maar one wish sorry we zijn je topic aan het vervuilen* schaam* Ik ga jullie iig allemaal bijhouden. xxx
Ik was al voor je aan het zoeken, de meesten die erop staan zitten niet meer onder dit deel (vruchtbaarheidsbehandelingen) van het forum dus krijg je ook minder positieve reacties. Ik heb de lijst ergens uit het midden geplukt dus later zijn er ongetwijfeld meer bijgekomen: 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
thanks zora voor t zoeken! zijn idd veel die snel zwanger zijn geraakt dt geeft me hoop en moed om door te gaan!
Ja idd , toen ik nu ongi werd zakte de moed me even in de schoenen.. Maar nu we met iui beginnen heb ik toch wel weer goede hoop! x
Ons wondertje, dank je wel. Ik hoop dat het nu ook eindelijk eens raak zal zijn en ik hoop dat er niet nog eens zoveel cycli weer bijkomen. Wat fijn dat je man de Pregnyl zet, niet lekker als je zelf een fobie ervoor hebt. Vooral niet in de MMM, want dan zal je regelmatig een prik krijgen en moeten. De bevalling met wegvallen van hartslag was echt wel akelig om mee te maken, maar gelukkig vergeet je het daarna ook weer snel. Maar ook heftig wat jullie hebben moeten meemaken met hersenvliesontsteking, couveuse en urineweginfecties. Zora, bedankt voor het opzoeken van de lijst. zijn aardig wat die op het lijstje staan en het geeft ons wel wat hoop. Voor de rest zal het gewoon afwachten zijn. Dank je wel voor het succes wensen, hoop komt voor toekomstig geluk zeg ik altijd.
@Lyana, wij hebben nooit een miskraam of iets gehad..dus ze zijn echt allemaal mislukt...daar tussen door nog wel 4x afgebroken IUI's gehad i.v.m overstimulatie.IK heb PCOS. IVM, dan spuit je 3 dagen puregon en dan worden op CD7 onrijpe follikels weggehaald. Dit om overstimulatie te voorkomen...Het is nog in onderzoeksvorm en het aantal zwangeren valt ook erg tegen.. En ja, dan zo maar de 1e IVF zwanger, echt onwerkelijk is dat dan. We zullen nooit weten waardoor het met IUI niet gelukt is. Maar we zijn intens gelukkig met deze zwangerschap..Ik hoop dat jullie het ook allemaal gaan meemaken Succes!