Wij zijn nu ook ruim 9 maanden bezig. En nu pas 2 X een eisprong gevonden met temperaturen. K wilde er eerst ook niet aan, maar ik moest die gaan bij houden zodat er met acupunctuur gericht geprikt kon worden. het geeft je echt een duidelijk beeld wanneer je je ei en menstruatie kan verwachten. En je hebt gelijk wat te overhandigen als je na een jaar toch besluit om naar de huisarts te gaan.
Cyclus 114-42- en zit nu zo rond de 100. Eind maart 2015 gestopt en nog niet zwanger. Contact gehad met huisarts, we kijken het nog even aan tot januari en dan krijg ik een doorverwijzing naar de gyn. Ik moest wel stoppen met temperaturen, dit omdat mijn temperatuur alle kanten op springt (waarschijnlijk door mn darmziekte collitus ulcerosa) dus ze er toch niets aan af kunnen zien.
Hoi, Ik dacht ook; dat zal wel eventjes duren, maar ik was binnen 2 maanden zwanger. Heb wel een tijd teunisbloemolie tabletten geslikt. Misschien dat dit ook meegeholpen heeft Niet te veel mee bezig zijn en lekker oefenen!
Bij mij was het de eerste ronde raak, maar ik merk meestal goed wanneer ik mijn eisprong heb (rekbaar slijm en steekjes in buik). Ik heb ook een ovulatietest gebruikt. Succes! X
Bij mij was het de eerste ronde raak, maar ik merk meestal goed wanneer ik mijn eisprong heb (rekbaar slijm en steekjes in buik). Ik heb ook een ovulatietest gebruikt. Oh ja, en ik ben al een paar weken van te voren begonnen met Dagravit mama & baby. Succes! X