anamie, waarom gebruik je niet een keer van het merk sensietest ze zijn niet duur en gebruik ze zelf en wel erg tevreden over, ik namelijk veel negatieve verhalen over die van kruidvat,
Ik heb die testen gedaan. Digitale niet digitale! Noem maar op, ben in ronde 4 en nog steeds geen positieve test! k geloof er niet zo in meer.. Is geld klopperij! De natuur bepaalt het.. Ik temp en controleer mijn slijm.. Dat zyn toch dingen die het lichaam los laten.. Met die testen checken ze ook wel j hormoon, maar ja dat kan altyd beinvloed worden door factoren.. Eigenlijk is niks zeker, gewoon verstand op 0 en gaan met je man zen banaan! .. Succes allemaal en k hoop dat we met zen allen massaal zwanger worden deze maand..
eh, dat het geldklopperij is is echt onzin. goede ovulatietesten wijzen aan wanneer je LH piek, dus je ei komt. LH piek wordt niet door zoals jij dat noemt ' beinvloed door factoren ' wat overigens wel zo kan zijn bij tempen (of vruchtbaar slijm checken) dus, de ovulatietest geeft je LH piek aan. de LH piek treedt alleen op bij (poging tot) naderende ovulatie. zodoende weet je bij een posi test DAT je een ovulatie gaat krijgen, en wel 24 tot 48 uur later. dat is wat ze doen, niet meer en niet minder. OF ze voor je werken hangt uiteraard alleen af van.... ... of zowel jij en je man (en de combinatie!) vruchtbaar (genoeg) zijn. dus stel dat er ergens een probleem is, dan doen de ovulatietesten nog steeds perfect hun werk (aanwijzen van ei) maar is er anders aan de hand dat zorgt dat je niet zwanger wordt. dus wat dat betreft klopt het zeker, dat de natuur het bepaalt....
zoals je aan mijn onderschrift kunt zien heb ik met de ovutesten er bij de eerste 6 rondes over gedaan en bij de tweede 13 rondes
de timing is perfect wanneer je weet wanneer je ei komt, nietwaar? wij sexten ons suf, sowieso al hoor maar toen het wat langer ging duren zeker rond die ei-dagen. niet dat het hielp, uiteindelijk is het de MMM geworden maar met prachtresultaat in mijn buik! dus alle ellende weer (bijna) vergeten. glimworm: GEFELICITEERD!!!!
ja dat zeggen we. maar ovulatietesten geven in elk geval, als je een (poging tot) ei hebt, aan wanneer die is en juist voor mensen bij wie niets mis is is dat een fantastisch hulpmiddel. heilig is niets, dat is alleen jouw en zijn lijf en de combi en de tijd en het geluk.
Ik erger me ook aan die dagelijkse reclame die nu steeds voorbij komt van clearblue... ik denk steeds "jaja, maar ze zijn wel ontzettend duur..."
Ik raakte zwanger in de ronde dat ik gestart ben met de ovutesten van Sensitest. (ronde 3) De eerste 2 rondes hebben we duidelijk verkeerd geklust... Met behulp van de ovutesten kreeg ik meer inzicht en was het dus in 1x raak.
Hallo, Ik ga nu me 1e ronde in, me eisprong is ergens volgende week, ik heb ook de ovu testen in huis gehaald, ook puur omdat ik van mezelf al heel nieuwsgierig ben wanneer ik me eisprong heb. maar ik en me vriend gaan van het weekend al beginnen om 'het' te doen om de dag zodat we zeker weten dat we rond me eisprong het ook daadwerkelijk gaan doen, maar de ovu testen ga ik zeker wel gebruiken....
ik denk dat ik verkeert heb geklust ik heb op de dag dat de test positief was gelust en de dag ervoor....
de maand dat ik er wat minder mee bezig ben geweest en geen ovu testen heb gebruikt werd ik zwanger...!!!
Hier een succesverhaal! Ik ben de eerste maand dat ik ovutesten gebruikte (matcare) zwanger geworden. Bij mij was het ook wel handig, want ik ben heel regelmatig ongesteld (om de 28 dagen) en dacht dus dat ik dan ook heel precies wist wanneer mijn eisprong was (de 14e dag zeg maar), maar dat bleek niet zo te zijn. Het was twee dagen later geloof ik. Wel handig dus, die dingen.