Hoe snel zwanger na curettage?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlinder13, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hallo,

Ik ben 4 weken geleden gecuretteerd omdat t hartje van ons kindje niet klopte...

Nu wilde ik graag weten wie van jullie ook gecuretteerd is en inmiddels zwanger is...en hoelang duurde t voordat je weer zwanger was na je curettage?

Weet dat dat bij iedereen verschillend is maar toch;)

Liefs vlinder...

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier in ronde 6, een half jaar na de miskraam en curettage.
    Maar mijn miskraam was pas bij 14,5 week, (leeg vruchtzakje), en ik ben half leeggebloed, dus dat speelt ook wel mee, dat het hier zo lang heeft geduurd....

3. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

allereerst erg rot voor je!!
    wat betreft je onderwerp, ik ben 26 april gecuretteerd, toen was ik 11weken maar het vruchtje was gestopt met 6 weken. Op de dag in het ziekenhuis kreeg ik alsnog een flinke bloeding maar is de curettage toch doorgezet...

ik wilde niets liever dan meteen weer zwanger worden, dat mocht ook. Als je lichaam er klaar voor is wordt het vanzelf weer zwanger. Blijkbaar was ik dat want ben meteen weer zwanger geworden!!! inmiddels ben ik 11 +2 dagen :) heb het kindje 2x gezien en tot nu toe gaat alles goed!! wel blijft het een beetje spannend.

Je moet in ieder geval wel weten dat je gestopt moet zijn met bloeden, dat was bij mij na 3dagen alweer voorbij...

succes, en als je er zelf denkt klaar voor te zijn, gewoon doen...

4. Mavaty

Mavaty Lid

20 sep 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na mijn curettage nog één keer ongesteld geworden, ronde daarna zwanger.

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ik had op 2 december een curettage, op 9 dec bleek ik al weer ongesteld en op 10 januari had ik een positieve zwangerschapstest.
    dus binnen een maand was ik alweer zwanger....

sterkte met het verwerken , hopelijk voor jou ook snel weer een positieve zwangerschapstest!!!

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    hey meiden thnx voor de snelle reactie,

heb in totaal ongeveer 1,5 week bloed verlies gehad dus dat is gelukkig helemaal weg...daarna weer meteen druk aant klussen gegaan omdat ook ik idd de gedachte had ik wil zop snel mogelijk weer zwanger worden...
    heb alleen t idee dak deze maand geen eisprong heb gehad...dus ff afwachtten.
    zit nu eig meer te wachtten op mn menstruatie wanneer die gaat komen zodat ik verder kan gaan met tellen en HOPELIJK volgende maand een positieve test in handen mag hebben!!!
    wel fijn om te lezen dat bij een paar van jullie t zo snel is gegaan, ook al weet ik dat dat niet bij iedereen hoeft en dat dat zeker niet voor iedereen is weg gelegd helaas...

liefs vlinder...

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben op 3 maart gecuretteerd, en op 24 juni testte ik positief.
    Dat was de vierde ronde sinds de curettage, maar de eerste 2 telden eigenlijk niet mee, vanwege te weinig kansen door bijvoorbeeld een verhuizing tijdens mijn vruchtbare dagen, haha!

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    2 keer gecurreteerd. Daarna 1 menstruatie afgewacht, die duurde 11 dagen :x. Ik in de stress, maar dat was niet nodig want ben direct erna zwanger geraakt :). Heel veel sterkte en succes!

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik was in ronde 7 zwanger, dat was een ma, gecuretteerd met 11,5w .. 8 rondes daarna weer opnieuw zwanger van een tweeling!

Sterkte nog!

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Na 1,5 jaar na stoppen van je pil zwanger geworden.. Werd MK.. Na curettage binnen 8 weken weer zwanger. Alles ging goed, is een mooi jochie door ontstaan!!

11. fafje

fafje Niet meer actief

curretage...na 7 weken 1e ongi, nogmaals ongi en daarna raak dus in ronde 3....al waren het niet te tellen rondes, allemaal zeer onregelmatig...hij was dan ook op goed gelukg raak

12. Esther1980

5 feb 2011
    13
    0
    0
    Brunssum (limburg)
    Ik heb curettage gehad op 26 april na MK van 2 embryo's (9 wk) en zit nu weer op bijna 6 weken!

13. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Wat vervelend voor je zeg!
    Ik ben op oudejaarsdag 2010 gecurreteerd en had op koniginnendag weer een positieve test in mn hand. Tja, wij hebben iets met feestsdagen. in de 4de ronde was ik dus weer zwanger.

Ik was wel in januari en februari heel gefocust op zwanger worden en er erg gestrest mee bezig. Wilde geen vakantie boeken voor in mei want stel dat het weer mis zou gaan etc. In maart heb ik dat was losser kunnen laten, hebben we toch een vakantie geboekt en zijn we een paar keer goed gaan stappen. de maand erna was het raak,

Weet dat het moeilijk is maar ik ben er wel van overtuigd geraakt dat te gefocust bezig zijn ook niet goed is.

Heel veel succes en hopelijk ben je snel weer zwanger!

groetjes Loes

14. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik was 5 maanden na de curretage weer zwanger. Ik vond elke maand weer erg tegenvallen als ik weer ongesteld werd.
    De eerste tijd van de zwangerschap was enomr spannend, pas nadat ik de beeb voelde bewegen kreeg ik er vertrouwen in.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben op 3 maart gecuretteerd, en teste in juni weer positief.

16. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    Ik ben vorig jaar op oudjaarsdag gecurreteerd, en nou ja gelijk weer zwanger geworden eerlijk gezegd.... ben nu bijna 28 weken heen,

17. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hier na 1ste curretage 3x ongesteld geweest (ondertussen fikse longontsteking gehad dus was beter om het even op een laag pitje te zetten) daarna zwanger maar helaas weer mis, wederom gecurreteerd en toen 1x ongesteld geweest en nu 33 weken....

Succes ermee....

18. fafje

fafje Niet meer actief

gefeliciteeerd! ik dahct al dat je verder was, maar zie dat het een sterretje is :(...wel super dat je weer zo snel zwnager bent!!! liefs

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Wat fijn dat jullie allemaal al weer zo'n positieve toekomst tegemoet zien!!! Geniet ervan!

X vlinder...

20. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Precies een jaar. December 2007 gecuretteerd, december 2008 zwanger. (helaas mk).

Deel Deze Pagina