Ik ga over twee weken met wintersport en in het hotel is ook een spa. Ik slik al een hele tijd geen pil meer. Laat ik nou net die week ongesteld worden. Normaal slikte ik dan gewoon de pil door maar dat gaat dus niet want die slik ik niet meer. Ik kan geen tampons verdragen. Stel ik zou nu toch beginnen met de pil, zou dat dan nog uitmaken? Of is dat niet slim als ik m'n cyclus ga verstoren.? Snappen jullie me nog?
Ik denk dat dat wel nut zou hebben voor het overslaan van je menstruatie. Bij mij zou het werken in elk geval. Maar elk lichaam is anders... (ik kon de pil 3 a 4 maanden doorslikken zonder bloeding te krijgen)
Ik kan me overigens nog herinneren van een vakantie met een vriendin tijdens mijn middelbare schooltijd dat zij naar de ha is gegaan om niet ongesteld te zijn tijdens de vakantie en daarvoor een of andere pil heeft gekregen die ze dan moest slikken om niet ongesteld te worden. Het lijkt me niet echt gezond.
Bel even je huisarts voor een uitstelpil - dat is geen anticonceptie!!! Volgens mij gebruiken ze hier vaak primolut voor. Je zou ook eens kunnen kijken of een mooncup iets voor je is.
Thnx meiden. Praktijk is helaas vanaf 13:00 gesloten dus moet maandag maar even met de dokter bellen. Zou wel top zijn als er een pil voor is.
Er is een pilletje om het uit te stellen, Primolut idd Ik gebruik dat bijna elk jaar omdat ik ALTIJD tijdens onze vakantie ongesteld moet worden haha.. Alleen het kan wel dat je dan flink buikpijn krijgt als je stopt met het pilletje, hoor ik vaak mensen over maar heb er zelf nooit last van gehad.. Wel snel aanvragen want je moet het 3 dagen voor verwachte menstruatie mee beginnen.. Als ik het me goed herriner..
Nou dit dus meiden. heb net de assistent gebeld en zij schrijft mij medicatie (neem dan aan primolut) voor die ik drie dagen voor de te verwachten menstruatie moet innemen en dit dan driemaal daags. tot max van 10 dagen geloof ik en dan word je alsnog ongi.