Hoe snel zwanger na een miskraam!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door HaNa540, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hoe snel waren jullie zwanger na jullie miskraam?
    liefs mamavand

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik had vier weken na mijn miskraam weer een positieve test in handen en die zwangerschap is helemaal goed gegaan!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb in juli 2009 een miskraam gehad bij 5,5 week en in aug 2010 wederom zwanger, maar ook een miskraam. Ik was toen rond de 4 weken zwanger erg pril, en nu maart 2011 weer een positieve test en dit is gewoon een plakker!!!

Al met al bij de eerste keer iets langer dan een jaar en de 2e keer 7 mnden

4. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    heb in feb 2008 een miskraam gehad (8wk) en nov 2008 weer zwanger van nu een heuze kerel.
    nu in dec 2010 weer een miskraam gehad (7wk) en nu nog niet zwanger:(

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    In sept 2009 een MA + curettage gehad, in de 3e ronde daarna was ik weer zwanger.
    Nu net een mk bij 5 wkn gehad, dus ik kan nog niet zeggen hoe snel het na deze mk zal gaan ;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zit in ronde 4 en heb last van menstruatieachtige pijn, een paar dagen na mijn eisprong, dus hopelijk een zwangerschap :)

Moet zeggen dat mijn MK wel vrij extreem was, (extreem veel bloed verloren en daarom met ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, en vervolgens een paar dagen later nog een curettage gehad omdat mijn baarmoeder toch niet helemaal schoon was). Dus mijn lijf had ook wel ff nodig om te herstellen, (heb ik ook wel gemerkt aan het feit dat de vorige 3 maanden mijn eisprong ineens duidelijk voelbaar en vrij pijnlijk was).

7. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    hier in dec ook compleet misgelopen. bleek achteraf zwanger te zijn van een tweeling. 1e is er uitgekomen doormiddel van medicijnen en na 4 dagen bloedvrij ineens vloedstort aan bloed. ook met spoed opgenomen en gecurreteerd geweest.

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb 22 nov. 2009 een mk gehad.

ik heb toen ovulatietesten gekocht om te kijken wanneer ik weer een eisprong zou hebben

en dit was weer gewoon normaal,
    2 weken na mijn mk had ik weer een eisprong, en nog eens 10 dagen later had ik een positieve test in handen,

die zwangerschap ging goed en is nu een prachtige dochter van alweer 9 maand.

9. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Na eerste miskraam zaten er 4 ronders tussen. Helaas weer mis in november en toen na 1 ronde weer positief getest en nu is het wel een plakkert!!!:D
    Sterkte!!!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Begin februari een mk gehad en nu zwanger in de tweede ronde.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    exact een jaar later! zelfde datum uitgerekend zelfs.....enkel 1 jaartje later....

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik was de 1e ronde na de 1e BBZ (besparende operatie) gelijk weer zwanger. Helaas was mijn ei gesprongen aan de geopereerde kant en bleek even later dat het weer in die eileider zat (dus eileider verwijderd). Nu hebben we een time-out ingelast dus kan nog niet zeggen hoe snel ik weer zwanger mag raken.

13. jessica86

jessica86 Lid

6 jul 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    aug 2010 miskraam september tot december pil weer gebruikt ivm trouwen en nu ben ik in maart zwanger geraakt heb een mk gehad met 7.6 en dat is vandaag weer maar het voelt goed nu dus denk dat het helemaal goed komt ook eeen posi echo gehad met kloppend hartje dus goede hoop hier

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik heb 7 januari een miskraam met curretage gehad na 11 weken zwangerschap. Ik was 3 rondes later weer zwanger wat eindigde in een vmk. De ronde erna was ik weer zwanger, en dat gaat nu al 5 weken goed... SPannend, hier zal de spanning ook nog duren totdat ik over de 11 weken heen ga.

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier op 5 april een miskraam gehad met 5 weken.. gister positief getest.. heb ff de vk gebeld om te vragen of die posi test van een nieuwe zwangerschap komt of eventueel hcg van miskraam kan zijn.. er werd verteld dat hcg ong na 4-6 weken weer op normale waarde zit na een miskraam.. dus t kan beide.. nu is t gwn afwachten.. over 2 weken weer s testen als t dan nog positief is is t waarschhijnlijk een nieuwe zwangerschap!

16. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Tip: als je test met bijvoorbeeld Kruidvat 2voor5 en je hebt eerst een licht positief streepje en je test nu bijvoorbeeld over een dag of 4 nog eens en het streepje is duidelijk donkerder dan de voorgaande test weet je bijna voor 100% zeker dat het weer een nieuwe zwangerschap is. Rest hcg stijgt namelijk niet. Zo hoef je niet nog twee weken in spanning te zitten.

Ik heb dit vorig jaar op dezelfde manier gedaan nadat ik weer positief testte 4 weken na mijn miskraam. 4 dagen na mijn eerste test was het streepje duidelijk donkerder dus wist ik dat ik weer zwanger was.

Hopelijk ben je weer zwanger!

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Op 10 Maart een Miskraam gehad met 5 weken... Op 30 April licht posi getest, en gisteren knal getest :)

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    kheb getest met clearblue.. niet de digitale maar die met dat plusje!.. heb net ff de arts gebeld en die zeggen gwn een nieuwe zwangerschap! mag donderdag ff langskomen.. de assistente zei iets over een echo.. maar dat lijkt me veels te vroeg.. dus denk gwn bloedprikken ofzo!

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd! ben je niet dan verder dan 3 weken zwanger?

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    In aug 2010 een MK gehad met 9 wkn en eind jan 2011 weer een posi zwangerschapstest in mijn handen.
    Dit is een plakker en dat voelde ik gelijk al terwijl ik daar bij mijn vorige zwangerschap geen goed gevoel over had.

Deel Deze Pagina