April 2011 gestopt met de nuvaring.. gelijk na 1 ronde zwanger juni 2011 miskraam en Juli weer zwanger en in september 2011 een miskraam..daarna na 1 ronde weer zwanger en dit gaat nu goed bijna 20 weken onderweg...
Mooi om te lezen dat het soms best snel gaat. Ik heb vanmorgen een MK gehad, en ik wil eigenlijk wel graag weer aan de slag
Ik was direct na de vmk zwanger! Ik schrok er zelf van hoe snel, want ik had minder zin & was nog erg verdrietig. Maar toch raak, dus! Achteraf gek dat ik verdrietig was op het moment dat ik eigenlijk weer opnieuw zwanger bleek ... Nu gaat alles goed en kan ik echt genieten, maar ik was tot de 12-weken echo ook vrij onzeker... Ik duim voor degene die graag zwanger willen worden dat ze snel een pos test in handen krijgen!
Hoop indd dat ik ook weer snel zwanger maken zijn/raken. heb vandaag mijn piek dus vanavond en aankomende dagen weer klussen http://www.mijnalbum.nl/Foto-BYP6MFNN.jpg
@Ann86 dat geeft wel hoop, ik hoorde dat je na een mk extra vruchtbaar bent dus wie weet @Dorientje veel plezier met klussen!
Dat had ik toen ook gelezen, maar de behoefte aan klussen had ik niet. We hebben heel weinig sex gehad, met een huilbui erachteraan.. En de maand erna weer zwanger! Zo gek! Dus ook al reken je er niet op, of ben je er even niet bewust mee bezig, het wondertje kan toch zomaar heul onverwachts komen
Ik ben nu bijna 7 maanden na mijn miskraam en helaas nog steeds niet zwanger. We moeten nu aankomende maandag naar de fertiliteitspoli, baal er van!
hier zes maanden na miskraam weer zwanger (3e ronde, cyclus kwam niet op gang zonder medicatie), maar dit werd een vmk. nu 2e ronde na vmk weer zwanger en hard aan het duimen dat het nu wel goed gaat!
Bijna twee jaar niks, toen een mk en nu twee maanden later (op Valentijnsdag nog wel) een knaltest!!! Het lijkt dus echt waar te zijn, je bent extra vruchtbaar na een mk...
Ik had in januari 2011 een MK en in juni had ik weer een positieve test. Ik ging niet bewust klussen, omdat het voor mijn MK een soort obsessie werd voor me. Dus alleen sexen als ik en mannetje er zin in hadden en uiteindelijk was het raak. En mijn cyclus was door de MK helemaal van slag. In die 6 maanden tijd ben ik misschien 3 keer ongesteld geworden.
Hallo lieve dames!! Het is weer tijd voor een beetje positiviteit!! Ik heb vandaag op deze extra mooie dag positief getest...2 x Het is nu 3,5 maand na de bbz en 9 maanden na de missed abortion, en het kan dus toch vrij snel met maar 1 eileider!! Ik hoop zo dat het deze keer goed zit...duimen jullie voor mij mee?! grxxtjes