dit is alleen de verkrijgen als je bij een gyn of ferteliteits arts loopt. en deze kun je niet zo maar even krijgen bij een drogist. hoe lang ben je al bezig zwanger te worden dan? en wat heb je zoal dan al geprobeerd? aangezien je volgens mij niet bij een gyn loopt!
ik zelf heb clomid gebruikt. eerste keer 50 mg sloeg aan na de eerste maand niet meer toen overgegaan op 100 mg en toen gelijk zwanger geraakt voor nummer 1. voor mijn 2e en huidige zwangerschap ook clomid gekregen, maar heb dit 4 maand geslikt ik werd gek van de bijwerkingen en ben gestopt de maand erna was ik spontaan zwanger! meid succes met alles liefs sunlight
Hoi meiden, toevallig pas ook een poll gemaakt met deze vraag haha! Voor wie wil: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/284436-clomid-na-hoeveel-ronders-raak.html#post10249294 Ikzelf bij onze dochter in ronde 4. Eerste en tweede ronde ook met pregnyl gespoten, derde ronde hele grote cyste, vierde ronde raak. wat de bijwerkingen betreft, ik had daar ook behoorlijk last van. Opvliegers, stemmingswisselingen... Hoe was dat bij jullie, en was dat de hele cyclus, of vooral de dagen dat je clomid gebruikte?
Iik ben bijna 6jaar bezig, ben ook bij de huisarts geweest ook naar de gyn en ook in het ziekhuis onderzoek na onderzoek en moest me om het jaar melden kwam eruit dat ik het op de natuurlijke manier moet blijven proberen foliumzuur moet slikken .Ik ben gewoon nog vruchtbaar enzv maar heb het opgegeven hoor eerlijk.