Door na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naatje76, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje76

    Naatje76 Lid

    24 okt 2014
    22
    0
    0
    #1 Naatje76, 24 okt 2014
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
    Helaas heb ik op 12 sept een miskraam gehad en ben 18 sept gecurreteerd, ivm onvolledige miskraam. Na een week stopte heftige bloedingen en buikpijn en verloor 27 sept nog wat restweefsel tussen de bloedstolsels door. ZW test nog pos week later ZW test neg dus HCG was verdwenen. Eerste oplichting dat het weer rustig werd in mijn buik!
    Rond 10 okt had ik veel eiwit dradig slijmverlies, wat normaal wijst op een eisprong. Ook verhoogd libido, wat weer heerlijk was na deze moeilijke periode.
    Week daarna begonnen zwangerschapskwaaltjes, maagzuur, gevoelige borsten, buikkrampjes, darmen onrustig slecht slapen en wat huilerig/boos opvliegend gedrag...ken mezelf niet terug...
    Nu 14 dpo negatieve test... CB met tijdsindicator( meteen maar n dure omdat ik dacht dat deze gevoelig zijn)
    Maak ik mezelf gek of ben ik te ongeduldig, ben t even kwijt hier... Kan iemand mij helpen dit nuchter te benaderen...?
     
  2. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad.
    Je hormoon huishouding krijgt een flinke tik na een MK. Ik herken wat je schrijft. Ik had ook allerlei rare kwaaltjes (beetje zwangerschaps/ontpil kwaaltjes) en dacht er ook van alles van. Bleek niks te zijn. Het kan 4 tot 12 weken duren tot je hormonen weer 'normaal' zijn. Bij de 1 is dat 4 weken en bij de ander 12.. Zelf werd ik na 35 heel licht ongesteld tot mijn grote opluchting maar deze week na 19 dagen opnieuw. Kortom: het is nog een zooitje. Ik snap je drang om gelijk weer zwanger te willen worden/zijn maar het is echt even geduld hebben tot je lichaam het weer oppakt. Naarmate de tijd vordert kan je dit steeds nuchterder bekijken. Geef jezelf tijd om verdrietig te zijn.

    Veel sterkte!!
     
  3. mamavanjes

    mamavanjes Actief lid

    21 nov 2013
    148
    0
    16
    Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg hebt getest.
    Maar herken ook wel wat er geschreven wordt had dit ook na mijn eerste miskraam en toen bleek mijn cyclus ineens een stuk langer ontzettend last van kwaaltjes soms kan je lichaam je ontzettend voor de gek houden jammer genoeg.
    Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon te vroeg getest hebt. Zou als ik jou was eens die van kruidvat 2 voor 5 euro proberen die zijn ook heel gevoelig daar test je sneller positief mee dan met zo'n digitale.
    Sterkte neem de tijd om alles te verwerken tis niet niks.
     

Deel Deze Pagina