Hoelang duurt jouw menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijn1982, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

1. 1 dag

2. 2 tot 3 dagen

3. 4 tot 5 dagen

4. 6 of meer dagen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - 1 dag
    - 2 tot 3 dagen
    - 4 tot 5 dagen
    - 6 of meer dagen

Ben even benieuwd hoelang de gemiddelde menstruatie hier is..
    Ben de laatste keer maar 36 uur ongesteld geweest en vind het erg kort.. Dus vandaar mijn vraag..
    Kom maar op met de antwoorden!!

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ik tegenwoordig nog maar drie dagen, voorheen meestal vijf of zes... De eerste dag steeds een klein beetje bloedverlies, de tweede dag heel hevig, en de derde dag weer redelijk normaal en dan heb ik het weer gehad.

3. verse mamma

verse mamma Actief lid

27 aug 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerst wel bijna een week. Sinds de geboorte van dochtertje is het zwaarder , maar ook korter, een dag of 3

4. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hier echt heel verschillend, de ene keer 5 dagen maar kan ook zomaar eens 10 dagen zijn..kan dus niet echt de poll invullen.

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik vul de pol niet in want ik heb het wisselend. Voor ik stopte met de pil was het altijd 5 dagen, nu ik gestopt ben is het heel wisselen. 2 dagen 3 dagen 4 dagen of heel kort en dan een week lang nog heeeel licht bruin verlies (dat is ook erg irritand!)

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb voor 4-5 dagen gekozen. Ik ben normaal gesproken 4 dagen ongesteld (restverlies inbegrepen) en dan alleen overdag. S'nachts verlies ik geen bloed en overdag erg weinig. Ik kan mijn hele menstruatie doorkomen met een paar string-inlegkruisjes.:)

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ben meestal zo rond de 4 dagen heel erg ongesteld en daarna nog een dag of 2/3 aan het prutten.
    Ik heb ook maanden gehad dat het maar 2 dagen was maar dan heel erg.
    nu zit ik voor deze maand op dag 3

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel verschillend dus allemaal.. maar hoor niemand over heel kort (zoals ik deze keer met maar 32 uur).. Blijf het vreemd vinden..
    In elk geval bedankt voor alle reacties!

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Altijd stipt 5 daggiees:p

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik nu 2 a 3dagen :)ben niet meer ongesteld als het goed is :)

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik heb op 2-3 dagen gestemd maar eigenlijk is het maar 1.5 dag, dan een dag niks en dan soms nog wat bruinig iets...en dan is het alweer klaar

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nu gelukkig niet mee ongie maar bij mij duurde het maar 1-2 dagen soms zelf <1 dag. Ik heb me er best zorgen om gemaakt maar nu ben ik toch echt zwanger. :D

13. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Ben nu ook al een aantal maanden niet meer ongi:), maar was het na het stoppen met de pil ook maar 1 à 2 dagen. Was ook nooit veel, had er nauwelijks last van.
    Kort ongi zijn staat het zwanger worden dus niet in de weg!

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik hou er wel van hoor:)heb minder buikpijn etc sind sik gestopt ben met de pil is dit eigenlijk nu men eerste ronde war ik in ga?

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.069
    2.876
    113
    Verschilt hier ook.. altijd eerst 2 tot 4 dagen licht bruinverlies, 1 a 2 dagen rood maar niet supererg ofzo en dan nog een dag of 3 tot 5 weer bruin wat steeds minder wordt.

Dus bij elkaar ben ik toch wel een dag of 8 zoet ermee terwijl mn eigenlijk ongesteldheid niks voorstelt...als het er nou gewoon allemaal in 3 dagen zou uitkomen dat zou een hoop geïrriteer van inlegkruisjes enzo schelen ;)

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn om te lezen dat een korte ongi zwanger worden niet in de weg staat :D maakt me inderdaad er wel een beetje druk om..
    Bedankt weer voor alle reacties!

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zou dat ook wel willen zo'n korte ongi! Boij meestl een dag of 7-6. Best lang dus, en erg vervelend vooral met dit weer en de vakanties.... Ach, je het er geen keuze in.

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Inderdaad geen keuze in.. maar geloof inderdaad als ik de uitslagen zie niet mag klagen.. Maakte me beetje zorgen over evt zwangerschap maar gelukkig schijnt dat geen verschil te maken..
    Succes met alle langere ongi's! en we zullen het moeten doen met wat we krijgen...

19. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    De laatste tijd is het hier zo dat ik 2 dagen best bloed, en dan op dag 3 is er nog amper wat aan bloed, maar altijd wel iets, en zo gaat dat door tot dag 5.. Dus een goede 2 dagen en daarna 3 dagen miniscuul.

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik kan niet stemmen want voor mn miskraam was t 4 5 daagjes en nu na de miskraam is mn cyclus de weg kwijt en de laatste keer was ik ruim 8 dagen ongie

Deel Deze Pagina