Hoi meiden, Ik ben deze ronde begonnen met progynova ivm dun baarmoederslijmvlies. Ik ben zo benieuwd of er andere meiden zijn die hier ervaring mee hebben en zo ja, wat jullie ervaringen zijn.
Ik heb Progynova gebruikt icm Fostimon. Helaas werd mijn bms niet dikker (bleef steken op 6,3 mm). Ik ben in 1 jaar tijd 4x zw geraakt, dit werd elke keer een miskraam. Tijdens die ene poging met Progynova bleef het vruchtje wel zitten en ben nu inmiddels 16 weken zw. Maar ik weet dus niet of dit door de Progynova kwam omdat mijn bms niet dikker was geworden. Gr Cindy
Wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is! Gefeliciteerd! Bij mij is mijn bms ongeveer 5 mm. Ik hoop dat de progynova toch ietsje gaat helpen. Fijn om te horen dat het bij jou met 6.3 mm gelukt is!
Fostimon is hetzelfde als Menopur. Dus hormonen die je moet toedienen om een eisprong op te wekken. Zodra het eitje groot genoeg was (zag ik door follikelmetingen) kon ik starten met Progynova. 2xp dag vanaf ongeveer cyclusdag 8. Gr Cindy
dus jij had eerst een mooi follikel en toen pas de progynova? bij mij gaat het denk ik andersom, ik gebruik progynova van CD 3-7 en dan moet er een follikel gaan groeien. ik heb verder geen andere medicijnen, dus als het goed is, gaat dat dan vanzelf.