Beste allemaal, In 2020 (39 jaar was ik) toen we voor een 2e kindje wilden gaan bleek mijn AMH 0.28 maar de FSH was goed. We wilden net starten met IVF en ik bleek spontaan zwanger We willen heel graag een 3e kindje ins. ( 41 jaar). Onlangs zijn we in het Lumc geweest maar de arts wil zolang ik niet afval geen Ivf doen. Ook vanwege het aantal folikkels ( slechts 3) en leeftijd. Ze zegt steeds de kans op zelf zwanger raken is groter.. Ook is mijn baarmoederslijmvlies gemeten. Dit was kort na mijn menstruatie en 6.2 mm. Dit vond ze ook aan de dunne kant. Zijn er meer dames met vergelijkbare situatie? Zo ja tips? Naar Leiderdorp? Cuypers? Iemand idee of het slijmvlies slecht is? alvast bedankt! Melangela
Wat is je BMI? Volgens mij kun je op de site van freya terug vinden wat de grenzen van verschillende ziekenhuizen zijn voor wel/niet starten behandeling. Hoe lang zijn jullie nu zelf bezig? Als je eerder spontaan zwanger bent geworden met toen al een heel laag amh kan het zomaar zijn dat dit uiteindelijk wel de meeste kans geeft. Stimuleren gaat met zo’n amh nu eenmaal vaak heel moeizaam..
Ik denk dat ivf je kansen echt niet gaat verhogen, dat is echt alleen van toepassing op deze leeftijd als je nog veel eitjes hebt. Grote kans dat je nu niets overhoudt Afvallen/gezonde leefstijl is sws een goed idee om makkelijker zwanger te raken en blijven ook vooral. Ik vind 6.2 mm trouwens super dik voor net na je menstruatie.. meestal is het dan maar enkele mm. Of was het vlak voor je eisprong? Dan is het wat aan de dunne kant maar zou je wel zwanger mee moeten kunnen worden hoor. Je zou teunisbloemolie kunnen checken. Ik had altijd 7-9mm net voor eisprong en werd heel makkelijk zwanger.
Bedankt voor je reactis. de inwendige echo, dus de slijmvlies was cyclus dag 5. Ik was 2 dagen daarvoor gestopt met menstueren. bmi is 32;((
Huh nou dat is echt heel netjes 6mm op dag 5, wat raar dat de gyn zei van niet. Maar een lager bmi zou idd wel kunnen helpen. Sterkte en succes