Hallo dames, En ik ben weer op weg naar een volgende ronde. Vorige maand voelde ik vanalles. Zere borsten, gespannen buik, steekjes in mijn lies, .. Maar testte negatief. Na een cyclus van 31 dagen brak mijn menstruatie door. Ik baalde echt erg. Ik schrok ervan hoezeer im ermee bezig was. Ik zit nu op de 8ste dag van mijn cyclus en moet de 12de dag een folikel meting laten doen. Ik heb me voorgenomen om niet meer zo hard van stapel te lopen. Niet meer te testen voor mijn nod en gewoon rustig af te wachten. Ik hoop dat dit gaat lukken. Want als je 3 x per maand naar de gynaecoloog moet, is het niet makkelijk om er niet mee bezig te zijn. Ik wil mezelf gewoon weer niet opjutten voor niks. Want elke keer dat hoopvolle gevoel en altijd weer die teleurstelling. Ik mag geen symptomen zoeken die er niet zijn. Hebben jullie dit ook soms? Dat je je focust op je buik en je gevoelige borsten?
Hou op schei uit! Na twee jaar elke maand (HOPEN) denken dat je van alles voelt en doet ben ik daar mee gestopt. Morgen 1e iui en leg het in hun handen. Geen ovulatie testen meer. Geeft mij zo veel rust! Daarnaast accunpuctuur. Wordt er ontspannen door en geeft me rust. Nu hopen dat het allemaal zn werk gaat doen Tis echt onwijs moeilijk om niet te denken: mn borsten zijn nu 3 dagen eerder gespannen of ik voel dit in mn buik of dat. Maar als je het wel doet is het 10x relaxter. Valt iedereen op (die weet dat we in de mmm zitten). Succes en probeer het een plek te geven. Alles komt uiteindelijk goed. Ze kunnen zo veel!!!!!
Wil je hierbij even veel sterkte en suc6 wensen!!! Menstruatie symptomen kunnen verdacht veel op zwangerschapssymptomen lijken, echt heel erg verwarrend! Zo had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook last van zere borsten en ongesteldgevoel in mijn onderbuik, dacht dat ik dus ongesteld moest worden, was ik zwanger. Waren er wel bewust mee bezig, maar het komt altijd onverwachts. Ik hoop dat jij snel een positieve test in handen hebt! Zit zelf nu ook op de wachtbank, wij hebben ov-testen gebruikt, ook erg spannend of het idd gelukt is! Zou echt een domper zijn als ik niet zwanger ben....alle moeite voor niks.