ongesteldheidsgevoel in rug met 5 maanden, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door imke, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Ik ben nu ruim 21 weken zwanger. Heb sinds twee weken last van mijn rug, maar het lijkt vaak op een soort ongesteldheidsgevoel. Héél laag zit het dus. Soms ook wat steken voor in mijn buik bijna in mijn schaambot zeg maar..onhandig om uit te leggen ha ha!

Herkent iemand dit, kan het bandenpijn zijn bijvoorbeeld en wie heeft dit ook gehad?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Imke, Ik heb dat gevoel wat jij in je rug beschrijft ook. ik beschrijf het als pijn vlakbij mijn stuitje. en het straalt uit naar je bekken en onderrug en soms naar je been.

dat is bij mij het Si gewricht wat pijn doet doordat je gewrichtsbanden losser zitten. blijft de pijn neem dan even contact op met je HA.

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo Imke, ik herken wat je schrijft. Bij mij was het inderdaad bandenpijn. Het ongesteldheidsgevoel kwam door de groeiende baarmoeder.
    Bij twijfel gewoon even een keer extra langs de ha of vk gaan hoor. Al is het maar voor je eigen geruststelling.

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    En bij mij duide het op bekkenintabiliteit en nu ieder keer als ik iets te lang heb gestaan krijg ik deze pijn en dan met inverband dat de banden ook nog eens gaan trekken krijg je echt een rot gevoel op die gebieden.

Groetjes Anna

5. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi ik herken het ook.
    ik had iedere keer het gevoel dat ik ongesteld moest worden.
    heb ik best een tijd gehad.
    groetjes :)

Deel Deze Pagina