Hoe snel zwanger na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sylvanaaa, 14 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik word steeds binnen 3-7 maanden weer zwanger na een miskraam.

2. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Wat naar van je miskraam veel sterkte!

Ik was na mijn eerste miskraam na 19 maanden weer zwanger, dit werd helaas opnieuw een miskraam, daarna 1x ongesteld geweest en zwanger geworden (wel met behulp van clomid) en dat gaat tot nu toe gelukkig goed. Maar zoals je in alle reacties al kunt lezen het is zo verschillend bij iedereen dat niemand kan zeggen hoe het bij jou zal gaan. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en dat het goed blijft gaan!

3. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik heb in September een miskraam gehad en begin Januari was ik weer zwanger. Heel veel sterkte.

4. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Veel sterkte wat vervelend van je miskraam :(

Ben na het stoppen met ac meteen zwanger geraakt, helaas een ma van 7wk. Na mijn miskraam 1x ongesteld geweest daarna weer zwanger. Het aantal dagen/weken klopte bij mij niet helemaal mijn cyclus leek toch wel wat ontregelt te zijn na de miskraam.

Hoop voor je dat je lichaam het zelf oplost en dat je ook snel weer een positieve test in handen hebt.

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Sterkte, wat naar dat je een miskraam mee hebt moeten maken. Ik herken het gevoel van zsm weer zwanger willen zijn, maar geef jezelf ook de kans om dit te verwerken (al doe ik dat zelf ook niet, de klap komt later)

Na mijn eerste miskraam (curretage) was ik in ronde 2 weer zwanger.
    Nu blijft het afwachten. Ik snap m'n lijf niet en mijn lijf wil mij ook even niet snappen. Ik hoop dat het voor ons beiden snel weer raak mag zijn.

6. IT234

IT234 Actief lid

16 mrt 2017
    294
    178
    43
    Ik heb meerdere miskramen gehad en er zat steeds tussen 3 en 9 maanden tussen de miskramen

7. nerdygirl123

nerdygirl123 Actief lid

20 jun 2014
    295
    60
    28
    Ik heb een vmk gehad, daarna 2 x een 'cyclus' van 21 dagen, daarna was ik zwanger van mijn dochter. Kan dus alle kanten op.
    Meestal heeft je lichaam wel even nodig om weer te herstellen. Sterkte iig!

Deel Deze Pagina