Zolang je de kleine nog voelt is het niet erg. Je hoeft hem ook pas vanaf 27/28 weken dagelijks 10 keer te voelen. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon even de verloskundige bellen!
Ik had dat ook rond die periode en moest toevallig die dagen op controle. Ons meisje was toen naar binnen gedraaid. Haar rugje tegen de placenta (ligt bij mij vanvoor) en daardoor kon ik ze minder goed voelen toen. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon ff bellen.
Heey, dit heb ik ook. Kan alleen wel voelen dat ons kindje met z'n rug naar mijn buikwand ligt. Voel namelijk de ruggewervels als ik van links naar rechts wrijf onderin mijn buik. Hoe ligt die bij jou? Misschien kan dit een punt zijn. Soms voel ik het ook heel diep vanbinnen (echt bij m'n kont zeg maar.. schijnt dat hij dan tegen de darmen aan trapt ofzo). Eerder was ons kindje echt een druktemakertje, maar nu houdt hij het rustig aan. Ik voel hem uiteindelijk nog wel heel vaak... Ben benieuwd hoe de ligging is van jouw kindje!
nee, kan bij de termijn horen... je kind heeft steeds minder ruimte. Wel goed naar je gevoel blijven luisteren... voelt het niet goed, bel dan altijd je vk