Ik ben nu 9 weken zwanger en ben ongelooflijk misselijk geweest, de hele dag beroerd en lamlendig. Ik spuugde overigens niet. Nu sinds 3 dagen is dit over, ik vind het maar raar.... En vertrouw het niet zo. Ik voel me eigenlijk best oke en dat vind ik erg raar bij 9 weken zwangerschap. (omdat ik me dus eerst wel beroerd voelde, als je uberhaupt nooit kwaaltjes had is het anders) Heeft iemand dit ook gehad (wat liefst goed af is gelopen )? Dat bij 9 weken de kwaaltjes al duidelijk verminderden? Bij mijn eerste zwangerschap ben ik uberhaupt nooit misselijk geweest en bij mijn tweede zwangerschap zat ik met 8-10 weken juist op mijn top qua spugen, misselijk etc, dit heeft tot 16 wk geduurd.
Nog niet te hard juichen, het kan weer terugkomen. Dat was bij mij zo iig. Ik ben nu bijna 14 weken en heb nu pas het idee dat ik me echt iets beter begin te voelen..
Haai sinaasappel, Ik had hetzelfde als jou, vanaf 8 weken voelde ik me ineens weer kiplekker en dat gaf me geen goed gevoel. Gewacht tot de echo met 10 weken, toen zag alles er picobello uit!! Misselijkheid is ook weer teruggekomen na die 10 weken... Tot ong een week of 17. Maak je niet teveel zorgen, heb ik toen ook gedaan maar hoorde aan allerlei kanten om me heen dat het erg vaak voorkwam dat ineens de kwaaltjes afnamen. Wie weet heb je lekker geluk en ga je verder "kwaaltjes-vrij" je zwangerschap door! Probeer lekker te genieten! Wanneer heb je een echo?
Herkenbaar. Dat had ik ook rond 8/9 weken, volgens mij ook een topic over geopend. Kleintje ligt nu heerlijk in mijn armen. Het zegt helemaal niets, geniet er even van want het kan ineens weer terugkomen.
Yep, had ik ook. In week 9 ging het weer beter en voelde me ook wat onzeker. Maar hoeft niet hoor, komt goed.
Ik heb met 4 tot 5weken kwaaltjes gehad en nu niks meer! Blijft spannend maar denk nu maar zo een kramen en bloedverlies zal vast goed zijn!
Ik had het met week 4 t/m week 7. Daarna niet meer.. Heb me ook veel zorgen gemaakt maar gelukkig was steeds alles goed!
Hoeft helemaal niks te betekenen, kwaaltjes komen en gaan in een zwangerschap. En elke zwangerschap is anders.
Heel herkenbaar, net of je mijn verhaal opschrijft! Ik ben van week 5 tot week 8 echt heel beroerd geweest, kon alleen maar liggen en me beroerd voelen, niks eten en ontzettend misselijk. Maar sinds een week gaat het dus iedere dag wat beter, en ik voel me nu redelijk oke. Soms nog iets misselijk, en het eten zou nog wat beter kunnen, maar het lijkt nu veel meer op mijn eerste zwangerschap, ik kan er wel goed om functioneren. Het maakt me erg onzeker, en tegelijk probeer ik er niet bij stil te staan en te genieten. Jullie verhalen helpen daar wel bij. Ik heb ook pas over 1,5 week een echo.
Hoi! Herkenbaar verhaal hoor! Bij mijn eerste kindje behoorlijk misselijk geweest wat pas over ging met 16 weken. Deze keer echt enorm beroerd geweest, overigens ook zonder spugen, maar wel zo misselijk dat ik bijna de hele dag moest liggen. En met 9 weken klaarde dat ineens op! Ik schrok me rot! Ineens veel minder misselijk en veel minder moe. Maar met 12 weken een prachtige echo en vandaag weer goede controle en mooi kloppend hartje. De misselijkheid is na week 9 niet meer erger geworden bij mij trouwens. Hoop voor jou ook een goed teken!!
Ik ben een week heel misselijk geweest en toen opeens minder/niet. Maakte me ook heel erg zorgen en ging er al beetje vanuit dat 't wel 's niet goed kon zijn. Vanmiddag een echo gehad en alles zag er goed uit! Dus hoeft niks te betekenen hoor
Ik had dit kunnen schrijven! Ik heb zelfs medicijnen gekregen tegen de misselijkheid. Ben nog steeds wel moe en op z'n tijd misselijk, maar niet meer dat slappe gevoel de hele dag. Ik heb donderdag m'n eerste echo, en ik maak me vreselijke zorgen. Ik hoop zo dat alles goed is. Gelukkig ben ik niet de enige die dit had.
Hey meiden, ik heb toch de vk even gebeld, want ik zat mezelf gek te maken van onzekerheid. Ik mocht gelijk komen voor een echo en daarop zag ik een mooi spartelend kindje dat qua grootte helemaal overeen kwam met de termijn. Ik ben dus weer even gerustgesteld (voor nu ) Hopelijk maakt dit bericht jullie ook wat minder onzeker.
Pff wat fijn! Dat lucht even op. Hier heb ik vandaag de beste dag die ik in tijden heb gehad. Maakt me dus ook weer erg ongerust. Maar onze VK heeft geen echo apparaat en het externe bureau is altijd erg druk en vol, dus ik denk dat als ik bel, ze toch zeggen dat ik maar een weekje nog even moet wachten... Maar overweeg toch morgen even te bellen. Het gaat nu al een week lang iedere dag een beetje beter...