Hoi, Ik moet weer even mijn hart luchten hoor... Ik ben inmiddels 11 dagen overtijd en er zijn nog geen duivels te zien. Wel heb ik al bijna een week lang bijna continu een heel klein beetje bruin verlies. Eergisteren heb ik nog getest en die was hartsikke negatief. Ik had me voorgenomen om dan meteen de ha te bellen, maar heb dat nog niet gedaan . Ik blijf dus onzeker: de testen zeggen heel duidelijk dat ik niet zwanger ben, maar zolang er geen duivels zijn blijft mijn gevoel zeggen dat ik zwanger ben. Heel frustrerend. Morgen moet ik dus echt de ha gaan bellen, maar ik durf de drempel nog niet zo goed over. Ik moet namelijk ook gewoon werken en het is bij ons heel lastig om een plekje te vinden waar je dat privé kan doen. Als ik die drempel gehad heb moet ik ook nog een smoes verzinnen op mijn werk voor de afspraak zelf. Zucht. Hebben jullie nog goede smoezen die ik kan gebruiken?
je voelt je de hele tijd duizelig, en in je familie komt bloedarmoede voor, je ma heeft er ook heel erg last van. Daarom maar voor de zekerheid even bloed laten prikken
o, op die manier... maar dan moet ik me eerst een paar dagen 'flauwtjes' gaan gedragen . Ik heb namelijk hele aardige, betrokken, geinteresseerde collega's, dus ik moet een smoes hebben waar ze niet al te veel naar gaan kunnen vragen, het moet iets oninteressants zijn, hihi. Maar thanx voor je tip, sorry dat ik hem nog ff niet vatte
ik heb gewoon de tandarts gebruikt de laatste keer... gezegd dat ik het weekend een chipje van een tand af voelde gaan en snel tussendoor voor een controle mocht komen.... ik werd door de HA doorverwezen naar de gyn en kon voor die afspraak dus gebruiken dat er wat gedaan zou worden... ondertussen heb ik het op mijn werk maar verteld, omdat ik de komende tijd vaker even bij de gyn lang moet... overigens ik heb sinds ik met de pil ben gestopt ook dat bruine slijm een paar dagen, dan even niet en dan duivels... ik weet dat sommigen het zelfs een week of 2 hebben, du op zich niets om je druk over te maken.... kijk ook maar eens hier http://www.medischforum.nl/onderwerp/617/100/ groet Chrizzzy
Waarom vertellen waarom je naar de huisarts gaat? Je moet naar de huisarts..en de reden wat hoe en waarom is toch gewoon prive. Waarom zouden ze daar naar vragen.
hallo Ik ben in augustus ook niet ongie geweest,3 testen gedaan maar allemaal neg. Ik heb maar tot dit maand gewacht of ik deze maand ook ongi aou worden. Deze maand wel ongi geworden . Je kan ook een kuurtej bij de huisarts halen,om toch ongie te worden,anders afwachten. Ik begrijp wel wat je doormaakt,want ik werd er zelf ook gek van de symptonen,ben ik nou wel of niet????????? Ally
Gulay schreef helemaal mee eens! je bent aan niemand een verklaring schuldig, maak niet uit voor welke kwaal of vraag je naar de HA gaat, is privé En als je geinteresseerde collega's het wel vragen dan zijn het volgens mij alleen nieuwsgierige collega's groetjes
Thanx voor jullie reacties. Crizzy: ik denk dat ik inderdaad die tandarts maar ga gebruiken, da's wel een goeie Nog ff een vraagje: heb jij dat bruine slijm elke maand? Want ik heb het namelijk helemaal nooit en nu dus een week lang Ally: hmmm dus dat kan ook nog, gewoon een maand "overslaan"... Da's minder. Nou ja, ik zal eens vragen bij de ha, maar ik wil voorlopig geen medicijnen hoor. Gulay en Diana: het is echt niet zo negatief als het klinkt van m'n collega's hoor, het is gewoon dat iedereen met elkaar meeleeft en ik hoef het echt niet te vertellen van ze, maar ja, gewoon alleen maar zeggen dat ik naar de ha ga vind ik gewoon zelf niet zo prettig.
@ minipi: ben het afgelopen jaar maar 3 keer ongesteld geweest, waarvan ik het 2keer wel en 1 keer niet heb gehad.... @gulay en diana; ik heb eerst niet gezegd dat ik naar de huisarts ging, omdat mijn (heel lieve en goede) collega's me meteen (puur uit interesse) zouden vragen waarom. en als ik zou zeggen dat de reden prive was, dan zouden ze meteen weten in welke richting ze het moeten zoeken, omdat ik anders helemaal niet moeilijk doe met vertellen waarom ik naar de HA ga.... Groet Chrizzzy
Sorry, ja dat had ik kunnen zien in je profiel. Balen zeg, en dan zit ik te zeuren over nog niet eens 2 weken... Ik hoop dat jij snel meer duidelijkheid krijgt. Dat is precies wat ik wilde zeggen. Zo is het bij mij dus ook. Geen vervelende nieuwsgierige collega's, maar gewoon oprecht geinteresseerd en lief.
Precies, ik klaag niet hoor!! Stap 1 is trouwens gezet, woensdag kan ik bij de huisarts terecht. ZENUWZENUWZENUWZENUW
Hoi Minipi, Ik las net je topic even door en wilde je even mij verhaaltje vertellen. Ik ben altijd heel regelmatig ongi geweest, in mei m'n spiraaltje laten verwijderen, de maand daarop netjes ongi geworden en daarna niks meer... Ik dacht echt dat ik zwanger was. Maar na 21 dagen overtijd en een nega test wist ik wel beter natuurlijk. Toen naar de gyno geweest en daar hadden ze geen verklaring ervoor dat ik niet ongi werd. Alles zag er keurig uit. Ik heb een Provera kuurtje gekregen en ben daarna ongi geworden. Nu moet ik woensdag weer voor het eerst zelf ongi worden. (spannend!!) Wat ik hier dus mee wil zeggen; het gebeurd heel vaak dat een vrouw een ongi overslaat. Teveel met het zwanger worden bezig zijn? Teveel stress... net gestopt met de pil. Het kan van alles zijn. Dus maak je niet te druk en alvast succes voor bij je huisarts. Liefs Rena
hmmm ja ik weet het... maar als het je nog nooit gebeurd is ga je toch malen... Nou ja, ik heb inmiddels een afspraak dus zal hopelijk snel duidelijkheid hebben. In elk geval bedankt voor je reactie!!