Ik heb een jaar of 10 de pil geslikt (microgynon 30). Ben ermee gestopt in jan 2007. Kreeg daarna gelijk een heel regelmatige cyclus, 27-28 dagen. Heb totaal geen 'ontpil'verschijnselen gehad. Eerst 2 maanden condooms gebruikt, toen 2 maanden 'voor het zingen de kerk uit'. En daarna 2 maanden zonder enige vorm van AC. Daarna was ik zwanger. Dus 6 maanden na stoppen met de pil was ik zwanger van onze oudste, waarvan 2 maanden van volstrekt onbeschermde seks (al kun je erover discussiëren of die 2 maanden daarvoor niet ook gezien zouden moeten worden als onbeschermd). Gefeliciteerd trouwens dat de huisverkoop geslaagd is!
Na 9 maanden, dat werd helaas een miskraam. 7 maanden daarna bleek ik weer zwanger te zijn De pil had ik ongeveer 6 jaar geslikt.
Hier vanaf 16 aan de pil geweest tot 27. 2 Rondes zonder pil en we gingen ervoor. Ronde 1 raak. Erna niet meer aan de pil geweest. Zoonlief is nu 21 maanden en het is weer de eerste ronde raak. Succes!
Ik ben ongeveer net zo lang als jou aan de pil geweest. Daarna duurde het nog ruim 1,5 jaar voordat ik zwanger was. Ik had hele lange cycli en bleek PCO te hebben.
vanafg mijn 12de aan de pil ivm vele heftige bloedingen. ongeveer 8 jaar pil en ronde 4 zwanger daarna even de pil gebruikt en 2x ronde 2 zwanger
Heb ruim 11 jaar de pil geslikt. Gewoon netjes strip afgemaakt, ontrekkingsbloeding gehad en 2 X normaal ongesteld geworden en nu al zwanger.
ik heb ruim 11 jaar de pil geslikt, ik was gestopt met de pil en meteen zwanger, helaas wel een vmk Heb nu 1 maand rust genomen en gaan er weer voor, hoop dat ik weer net zo snel zwanger mag zijn
Na 12 jaar pil hebben we 1 maand condooms gebruikt, er daarna voor gegaan. Ik had geluk: meteen zwanger, ook beide tweede was het de eerste ronde raak. Maar dat komt niet vaak voor, denk dat je er geen pijl op kunt trekken. Afwachten... En spannend hoor. Waarom ga je nu niet even 3 maanden 'ontpillen'?