hoi dames.. Inmiddels hebben mijn man en ik ook een kinderwens, en zitten we inmiddels in ronde 5. Nou heb ik afgelopen maandag duidelijk mijn ei gevoeld (ook geklust in die periode daarvoor) en nu ben ik vannacht letterlijk wakker geworden van intense pijn.. intense pijn in mijn onderbuik, lies, en onderrug. ik heb hier meer dan een uur van wakker gelegen, totdat ik pijnstillers heb ingenomen kon ik weer slapen. ik heb dit nooit eerder gehad.. weet iemand wat dit kan zijn? Is het niet te vroeg voor een evt innesteling? heeft iemand ook zoiets ervaren? hoop dat ik hier wat aan heb thxx
oh en met pijn bedoel ik dus echt intense steken. vooral die van de onderrug waren iets wat ik nooit eerder heb ervaren.. ging er scheef van liggen zo heftig was het
innesteling is wel erg vroeg. Het kan ook alsnog je eisprong zijn. Dat hij maandag toch niet echt gesprongen is
Ik heb overigens sinds maandag al enorm positieve ovulatie testen. Heb er net weer 1 gedaan, en die wil ik hier even delen dus kan iemand me vertellen hoe ik een foto meestuur
Ovulatie testen zwakken weer af rond/na de eisprong, dus waarschijnlijk had je toch nog niet jouw eisprong afgelopen maandag
Oh herkenbaar... ik heb dat ook gehad. Ontzettende pijn... soort weeën-achtige vlagen waarvan ik wakker en misselijk werd. Ik heb toen ook een uur wakker gelegen omdat ik niet meer wist hoe ik moest liggen en de pijnscheuten op moest vangen. Denk dat er wel wat zat toen... maar dat het niet goed is gegaan. Vlak daarna werd ik gewoon ongesteldheid. Maar het was ook precies de datum dat ik ongesteld moest worden. Ik heb geen idee of je ook zulke krampen hebt van een innesteling? Ik weet nog niet of ik zwanger ben. Ik moest maandag ongesteld worden maar sinds we bezig zijn, is mijn lichaam van slag en wordt ik (terwijl ik normaal een hele stipte cyclus had) ineens een week later ongesteld. Bij mijn verwachte innesteling van deze ronde had ik wel krampen en steken en nu heb ik opnieuw krampen en steken maar verlies ik bruinig en een beetje rood. Het lijkt anders te zijn, maar dat zeg ik bij elke ronde . Ik vind het maar lastig om geduld te hebben. Nu is het dus bij elk wc bezoek dat ik hoop dat ik geen bloed vind...