Hoi, Ik heb me hier aangemeld omdat ik het even niet meer weet en misschien kunnen jullie me helpen? Ik heb 2 zoontjes van 6 en 4 jaar oud. Ik slik al heel wat jaren de Diane pil, maar de afgelopen maanden ben ik hem best wel vaak vergeten. Het is eigenlijk zo begonnen: 14 maart ben ik ongesteld geworden. In de maand erna de pil een paar keer vergeten met het gevolg dat ik twee weken overtijd ongi werd ( dus eind april ) en sindsdien onveilige sex gehad en diverse malen weer de pil vergeten maar nu is het zo dat ik sinds maart niet echt ongesteld ben geweest. Wel twee zwangerschapstesten gedaan maar allebei negatief. Anderhalve week geleden heb ik een bloedtest gehad maar deze was ook negatief. Nu nog steeds geen ongi te bekennen.... Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt? Of weet iemand wat ik moet doen?? Afwachten misschien...
Denk afwachten. Verder misschien handig om voor iets anders te kiezen dan de pil die je toch niet serieus neemt....anders nam je hem wel.
Misschien dat je lichaam in de war is omdat je een aantal pillen hebt gemist en dat je lichaam het zelf weer probeert op te pakken?
hoi hoi, Ben ook zon vergietje, vergeet steeds die pil weer. Mijn natuurlijke cycli duurt zoiezo bizar lang, maar laatste x dat ik de pil weer vergeten was gelijk maar gestopt een paar maanden..omdat ik het nut niet zag- dan maar condoom. Tijdens die maanden kreeg ik zere borsten...ontstekingen en van alles. Niet ongi ook. Niet zwanger ook, de HA vertelde me dat doordat ik de pil met bijna geen regelmaar nam, dan weer beginnen ...dan weer vergeten. Dat mijn hormoonhuishouding totaal ontregeld is. Misschien dat het bij jou ook zoiets is..? Succes ermee! xx
Hoi, Ja misschien hebben jullie wel gelijk dat ik onbewust zwanger wil raken. Maar waar ik erg mee zit is dat mijn man geen derde kindje wil. Mocht ik toch nog een keer zwanger raken en mocht dit dan per ongeluk zijn of niet toch zal hij er dan superblij mee zijn. Hij wil de kinderen graag evenveel aandacht geven en hij vind dat moeilijk worden met drie kindjes. Het is trouwens niet zo dat ik de pil niet serieus neem want dat is niet zo!
Vorige week naar de huisarts geweest en hij wou me medicijnen voorschrijven die de menstruatie op kunnen wekken. Aangezien ik over twee weken op vakantie ga wil ik dit eigenlijk nog even uitstellen. Ik zie het namelijk niet echt zitten om ongi te zijn op mijn vakantie. Ik ben nu inmiddels 5 maanden overtijd!