Bij ons heeft het 3maanden geduurd! Meiden die nog niet zwanger zijn; Succes! Hoop dat het snel raak is voor jullie! Groetjes, Manon
Na dik anderhalf jaar ben ik zwanger van de 1e! Ik heb niet bijgehouden welke ronde ik zat, maar denk ongeveer ronde 20 ofzo
mei van dit jaar? of van vorig jaar? als het van mei dit jaar is kan je er helemaal nog niets van zeggen. je bent pas 2 maanden verder, normaliter kan je zeggen dat de meeste vrouwen binnen een jaar zwanger zijn, alles wat eerder is is mooi meegenomen, pas na een jaar kan het belangrijk zijn de dokter op te zoeken. maar zoals je wellicht gelezen hebt, ik heb er ook erg lang over gedaan. het komt echt vanzelf.
Dit had ik ook was wel eerder gestopt met de pil maar mijn cyclussen werden steeds langer dus ik zag de bui al hangen. Me cyclussen gingen over de 40 dagen. Ik was ook bang dat het nooit zou lukken maar toen we voor het echt gingen was het gelijk raak dus maak je geen zorgen zou ik zeggen
Meid, dat zijn angsten denk ik hoor. Had ik ook. En toen was het in no time raak. En dan heb je weer andere angsten, zeker de eerste 12 weken. Gewoon vertrouwen op je lijf, en er goed voor zorgen. Je bent pas net bezig!
hallo, ik zit in ronde 8. helaas nog niks. hoop deze maand. wat IVF is weet ik wel maar wat is IUI & ICSI ? als je het zegt denk ik misschien: owwwww! maar ik heb nu geen flauw idee. iemand?
Ronde 5, 5 maandjes in totaal! Het is normaal om er ongeveer een jaartje over te doen volgens mn verloskundige, dus maak je niet druk! Ik heb ook altijd gedacht dat het misschien wel eens niet zou kunnen lukken, maar het is toch echt zo! Heel veel succes meid!
Gelukt in deze ronde; ronde 7! Eerder ook al een keertje in ronde 4 maar helaas mk.. Hopelijk blijft nu alles helemaal goed gaan!
vmk in ronde 1 (voor eerste menstruatie nog) daarna 1 eisprong niet zwanger geworden en bij de eisprong daarna weer wel. (drie rondes dus opgeteld) Bij de laatste eisprong voelde ik irritatie aan beide kanten, en ja, het is ook een tweeling. Hoop dat het goed blijft gaan. Veel succes met zwanger worden!
ook hier de eerste ronde raak! (was wel al 5 maanden gestopt met de pil! tot die tijd condooms gebruikt)
Jeetje wat zijn er veel meiden snel zwanger geworden zeg! Helemaal super natuurlijk, maar soms bekruipt me even een rot gevoel dan, sorry! Wij gaan nu ronde 11 in en hoop de MMM voor te blijven. Als het na deze ronde niet raak is, gaan we de HA een bezoekje brengen. Veel succes met zwanger worden!! XXX
4e ronde raak maar helaas met 6 weken misgegaan... Nu zit ik bijna aan het eind van ronde 4 na de mk.... Maar echt leuk vindt ik het nu niet meer... Eigenlijk zijn we dus al 8 maanden bezig. Iets in mij zegt dat het nog wel een paar maanden gaat duren Liefs Cyntje78
nou... er zijn er meer die er langer over hebben gedaan hoor! zoals ik, na 16 maanden 3 rondes clomid was het eindelijk raak! (en dan weet ik van verhalen van anderen dat zelfs dit nog niet superlang is!)
van de eerste zwanger na 20 maanden, bleek pco, en nu de 2de is gekomen van 1x onveilige sex ... dus ja het verschil moet er wezen he?? haha succes met klussen! kus Wendy