Ah lastig..! Hier allebei de keren in de eerste ronde. Lijkt me vervelend als de tweede langer duurt dan de eerste.
Voor de eerste was het pas na 16 rondes raak. We waren zo blij dat het eindelijk gelukt was.. en toen overleed ons kleine meisje na een perfecte zwangerschap. Ik was heel bang dat we voor een tweede nog een keer zo lang moesten wachten, maar gelukkig was het in ronde 3 al raak. Dit werd een miskraam. Weer een klap. Tot onze grote vreugde in ronde twee weer zwanger en nu lijkt alles goed te gaan. Wat is het wachten vreselijk he.. als iemand je eens kon zeggen wanneer je weer zwanger zou worden dan kan je je daar tenminste op instellen
Mardaisy, wat verdrietig van jullie dochter. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier van onze dochter in ronde 3 miskraam 1 ronde 5 miskraam 2 ronde 2 miskraam 3 ronde 2 en nu weer zwanger in ronde 8. We zijn in april 2014 begonnen voor een broertje of zusje voor onze dochter. Wij zijn dus ook al even verder. Hopelijk is dit mijn laatste zwangerschap en mogen we in augustus onze baby verwelkomen.
1e zw 1e ronde (mk) 2e zw 6 rondes na mk (dochter) 3e zw 3e ronde (mk) Zit nu in 2e ronde na mk. Hopelijk mag ik weet snel zwanger zijn en blijven.
Bij nummer 1 bijna een jaar (ongeveer - niet zo erg bijgehouden) en nu voor de tweede zit ik in ronde 4. Al was vorige maand eigenlijk een kansloze ronde door ziekte en daardoor niet op het juiste moment klussen.
Bij onze eerste was het ongepland, bij de tweede in ronde 1 zwanger werd mk, ronde erna wederom zwanger werd een MA toen even pauze gehad en toen weer ronde 1 zwanger daar is mijn jongste uit geboren ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!
Eerste kind in ronde 3, tweede en derde zwangerschap in ronde 0 en 2 (werden allebei miskraam) Dus ja, wel snel zwanger maar zo ben je al met al toch zo een jaar verder. Hoop ook dat het snel raak mag zijn voor je! en dat hij/zij blijft zitten, anders schiet het niks op..
Eerste 26 rondes. 2 e 1 ronde vmk 3 e gelijk na vmk zwanger 1 e ronde dus. Mk met 15 weken en daarna 18 maanden voor de 4 e en dus tweede kindje nu 3 e ronde 3 e kindje nog niet zwanger.