Ja, dat begrijp ik erg goed. Maar geloof me je moet echt de tijd voor jezelf nemen en daarna zal je weer een beetje positief kunnen gaan denken. Je wens is groot , als je weer een beetje opgeknapt bent, ga je er weer voor!En dan moet je wel positief denken! Heel veel sterkte de komende tijd en als je wilt praten je weet het he? Dikke knuffel van mussie
Nogmaals bedankt Mussie. Ik vind het knap hoe jij me zit op te beuren terwijl je zelf ook 2 miskramen achter de rug hebt. Ik heb respect voor jou positief denken. Als ik daar nu ook een beetje een voorbeeld aan neem, dan komt het helemaal goed. Voor jou heel veel succes met opnieuw zwanger raken. En idd ik weet je te vinden als ik wil praten. Thanks, Hope
Je hoeft nu nog niet positief te denken lieverd, eerst verwerken en dan gaat het beetje bij beetje weer beter. Jullie heel veel sterkte. Liefs, mussie
marjoleinch, wat vind ik het fijn om jouw verhaal te lezen, niet wat er gebeurt is natuurlijk maar over hoe het na die tijd ging. Ik heb 18 maart een miskraam gehad en nog steeds geen regels weer gehad. Dat is nu 8 week geleden en ik ben zo bang dat het nog zo lang wegblijft, omdat je dan denk ik ook geen eisprong hebt. Maar ook bij jou heeft het dus langer geduurd en nu dus, gefeliciteerd, is het raak bij jou. Dat geeft me hoop en moed. Dank je wel. Ik hoop dat ik een voorbeeld aan je kan nemen. groeten balloo