Hai allemaal, Ik heb de afgelopen aardig wat op dit forum zitten lezen en nu toch maar besloten mijn prangende vraag hier te stellen. Ik ben een jaar geleden zwanger geweest wat toen niet de bedoeling was maar weet daardoor wel hoe het voelt in mijn lijf. Nu is het wel de bedoelng dat ik zwanger wordt, en snel ook een beetje want ik wordt deze week, schrik niet, 42...laatste momentje dus. Sinds een week of drie is mijn spiraaltje eruit en natuurlijk heb ik lekker veel gevreeën. Sinds en dag of 4 voel ik mijn borsten branden en heb ik eigenlijk continu steekjes in mijn onderbuik, of een beetje zeurend, in ieder geval voel ik dat mijn buik er is, net zoals mijn borsten. Hetzelfde gevoel als een jaar geleden. Wat me dan weer zorgen baart is dat ik opeens het gevoel heb dat ik het niet meer voel maar is het niet normaal om dit gevoel ( brandende borsten) niet constant even heftig te hebben? Mijn vraag, of misschien eerder mijn stelling : " als je weet hoe het voelt om zwanger te zijn en je hebt dat gevoel dan ben je dus ook zwanger" Of is de menselijke geest instaat om een 'wish' gevoel te creeëren? 27 september zou ik ongesteld moeten worden dus dat duurt nog wel even. Wat denken jullie? Groetjes, Lize
het kan goed dat je een "wish"gevoel hebt hoor . vorig jaar had ik een vaag streepje op mn test en voelde ik ook van alles , Ws was ik er te veel mee bezig en dat streepje maakte me toen nog gekker als ik al was , achteraf bleek het een indrooglijntje te zijn en was ik niet zwanger .terwijl ik al 2 keer zwanger ben geweest voor die vage test . Ik heb geen flauw idee of je cyclus na een spiraaltje normaal is ligt er misschien aan welk soort spiraaltje je hebt gehad ?
Helaas werkt dat niet zo. Zwangerschapskwalen zijn over het algemeen gelijk aan hormonale klachten: moe zijn, warm/koud hebben, beter kunnen ruiken, verminderde eetlust, misselijk, niet kunnen slapen. Dus je kunt dezelfde klachten hebben als je net van de anticonceptie af bent of ongesteld moet worden. Hier vaak gedacht dat ik zwanger was en dan bleek het uiteindelijk toch niet zo te zijn. Maar voor jou hoop ik natuurlijk dat het meteen raak is. Succes!
Hier nu voor de 5e keer zwanger (4 miskramen, hopelijk is dit eindelijk een plakkerd!), maar telkens andere symptomen. Gisteren knaltesten, terwijl ik helemaal niet gedacht had zwanger te zijn deze ronde. Dus je kunt zeker herkenning hebben, maar het kan ook helemaal anders zijn. Ik hoop het voor jullie!
Nee, dat werkt vaak niet zo helaas. Ik kan dezelfde symptomen hebben na mijn ei wanneer ik gewoon ongesteld wordt en wanneer ik zwanger ben.
Hai, ik had natuurlijk willen horen...ja natuurlijk! zo werkt het! haha, maar nee dus... Toch blijf ik wel hopen hoor, wat ik nu voel in mijn lijf voel ik nooit (behalve dan een jaar geleden toen ik ook zwanger was), je kan meteen zwanger worden na verwijdering van een spiraal (minerva), ik heb nooit ongesteldheidsklachten behalve een beetje rugpijn en mijn cyclus is zo regelematig als de klok.. De verschijnselen van nu zijn : brandende borsten (verschillend in intensiteit), buikkrampjes, 3x per nacht moeten plassen.... en nu maar afwachten dan, zit niet anders op :-D txs!
omdat je iets graag wilt kan je van alles gaan voelen. dus nee ik vind je stelling niet kloppen. ik vind het trouwens ook wel vroeg om nu al klachten te hebbne
Hmm nee, ik ben bang dat je geest je voor de gek kan houden. Hier wist ik het ook zeker vorige maand. Pijn onderbuik, opgeblazen onderbuik, grotere borsten, en ineens weer spinnetjes op borsten, zelfs al misselijk... Nou nee hoor, gewoon ongesteld. Terwijl ik het wel echt zeker dacht te weten, en zelfs alle sympthomen nagekeken in mijn zw.dagboekje van Tim. Was ook allemaal exact zo. Denk dat je jezelf aardig voor de gek kan houden, maar ik hoop het voor jou natuurlijk niet!! Succes!
Dit is nu mijn 4e zwangerschap in 3 jaar tijd, helaas werden het allemaal miskramen.. maar iedere keer voelde anders, al wist ik nu wel voor ik ging testen dat ik zwanger was, het voelde gewoon zo..
Ik heb een maand geleden een spiraal laten plaatsen en de eerste 2 weken dat ie zat voelde ik me compleet zwanger!! Grote paniek, natuurlijk, want dat kan toch helemaal niet? Was dus ook niet zo, maar was gewoon mijn cyclus die weer op gang kwam doordat ik de pil niet meer slik Het zegt dus echt niks, helaas voor jou
Elke zwangerschap voelt anders en daarbij kan je lichaam je indd ook flink voor de gek houden. Ik heb tot nu toe bij alle 3 de zwangerschappen verschillende symptomen gehad. Bij de eerste; ontzettend misselijk, pijnlijke borsten en héél véél energie! Bij de 2e; ontzettend moe, af en toe misselijk maar voornamelijk bij het tandenpoetsen, steekjes in de buik en hélé pijnlijke borsten. Bij de 3e; eigenlijk helemaal niets...
Bij mijn derde zwangerschap wist ik zeker dat ik zwanger was. Vanaf de eisprong constant steken in mijn buik. Heb daarom een test gedaan, 4 dagen voor mijn nod, omdat ik het echt zeker wilde weten of ik mezelf niet voor de gek hield en ik dat, als het zo vroeg misschien mis zou gaan en ik dus wel ongesteld zou worden, dat nooit met een bewijs had geweten.
Jammer genoeg werkt het niet zo. Ben nu 3x zwanger geweest. Maar het voelde steeds anders. De derde keer voelde ik zelfs helemaal niets, terwijl ik het de maand daarvoor zo zeker wist dat het raak was, maar toen was het niet het geval.
ik ben nog nooit zwnager geweest bij mijn weten maar ben wel al 3 keer "schijnzwanger"geweest... HAHA..jeetje wat een symptomen.. Het enige wat je kunt doen is je NOD afwachten! Ik hoop dat jullie snel jullie wondertje mogen verwachten gezien je leeftijd!! Succes!