Ik ben inmiddels 14 weken zwanger van ons tweede kindje en vanaf week 9 á 10 werd hij al zichtbaar .. Nu met 14 weken is het niet meer te verbergen, nu had ik bij mijn eerste een BEHOORLIJKE buik dus we zullen zien!
Dank dames was idd al vroeg zichtbaar vanaf 7 weken ook al buikfoto's gaan maken toen werd het zichtbaar. Alhoewel het nu een babybuik begint te worden was toen echt darmen bolletje hihi leuk topic!
Hier bij de eerste ook al met 9 weken een behoorlijke zichtbare (darmen)buik en uiteindelijk vroegen toen mensen met 20 weken of ik al bijna met verlof ging... Nu ben ik 4.5 week en heb nu al een enorme darmenbuik, dit ga ik niet lang verborgen houden haha. Dus benieuwd hoe dit gaat eindigen
Gaaf! Zodra t zichtbaar wordt wil ik wel n foto delen! Deed bij de eerste ook wekelijks bij foto's plaatsten bij de februari mama's maar werd n maart mama n nu n april mama waarschijnlijk
Ik ben ook zwanger van een tweede. Ik schrok me rot hoe snel mijn buik ineens groeide.... Ik wilde het pas met 12 weken vertellen aan collega's maar heb echt mijn best moeten doen om dit tot die tijd verborgen te houden. Met 8/ 9 weken had ik echt al een buikje! Vanaf die tijd heb ik veel wijde kleding gedragen maar nadat ik het verteld had ben ik mijn buik lekker gaan showen
Ik vind het ook leuk om mijn buikje te showen als je het echt gaat zien. Ik zal vanmiddag eens een foto plaatsen van mijn darmenbuikje haha
Bij allebei de zwangerschappen pas echt zichtbaar na de 30 weken helaas. Vooral bij de tweede hoopte ik dat het wat eerder kwam. Groetjes Suzanne
Ik ben nu 14 weken, en sinds een een paar dagen gaat mijn buik echt opeens groeien. Bij de eerste zag je pas bij 20 weken iets.
Bij mijn eerste met een week 28 pas dat vreemden het konden zien, bij de 2e ook en bij de 3e ook. Gewoon mijn bouw denk ik... Ik train wel fanatiek mn buikspieren. Dus dat zal absoluut meespelen!
Bij 10 weken kon ik nog moeilijk in mijn gewone broeken, begon te duwen, nu bij 13 weken moeilijk nog te verbergen.
Ik ben 13/4 maar heb ook al een aardig buikje .. vind ik .. nu ben ik niet superslank misschien ligt het daar ook aan ..
Ahum... mijn buik is nooit weggeweest... was na 5 maanden alweer zwanger van de 2e. Ik heb altijd een zwangerbuik gehouden... moet nog een foto maken... morgen maar doen.
Precies dit! Ik kan nog steeds met 20 weken op me kop hangen en 100 push ups doen bij wijze van! Buikspieren zijn altijd een verplichting geweest bij mij Dat werkt zeker heel erg mee met rugklachten en je uitzettende buik Op het moment dat ik bevallen ga ik weer beginnen met trainen
Prima getrainde buikspieren maar toch echt al goed zichtbaar met 3 maanden. Bij eerste pas met 5, dus wel even wennen dat het 'uithangbord' er zo bij hangt en ik het dus ook wel eerder moet vertellen/beamen als de vorige keer. Had van mij nog even niet gehoeven.