Hallo allemaal! Ik moet even m'n verhaal kwijt! Ik ben nu al 6 maanden niet ongesteld geweest en heb al best vaak getest, maar steeds NEGATIEF! Ik was het afgelopen week echt zat en heb de dokter gebeld (eigenlijk heeft m'n man dat gedaan ) en die zei: " Als je echt niet zwanger bent kan je een kuurtje krijgen om je cyclus weer op gang te brengen." Dus ik dacht vanaochtend: Laat ik voor de zekerheid maar weer een test doen en dan kan ik maandag die kuur halen! Ik ging er al helemaal van uit dat er maar 1 streep zou komen en tot mijn grote verbazing waren het 2 super vette strepen!!!!! Ik begon helemaal te shaken, maar ja je leest op deze site best vaak dat meiden 2 strepen hebben en dan toch niet zwanger zijn, dus ik probeer niet te hard van stapel te lopen! Ik kan het ook echt niet geloven!!! Ik had de afgelopen dagen echt het idee dat ik ongesteld zou worden, want had kramp in m'n buik enzo, dus ik had dit echt niet verwacht! Ben net als een gek naar de drogist gegaan voor 2 nieuwe testen, dus ga zo maar weer testen! Hopen dat het echt waar is!!! DUIM VOOR ME, PLEASE!!! Ik hoop dat de pendel van Sonja bij mij ook klopt! (sorry, voor het warrige verhaal, maar ben even niet helemaal helder ) X MIR
Net weer getest en weer: POSITIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst met een test van de site en net Clearblue!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja het is waar!! PROFICIAT meis! Wat een onwaarschijnlijk verhaal!! Hoe ver zou je dan zijn nu?? :cheers:
gefeliciteers ten eerste! maarre wat een gek verhaal... ik d8 dat je ook geen ei kreeg als je niet ongie werd
van harte hoor geweldig. ik zou anders zo snel mogelijk een afspraak met een vk. god weet ben je al veel verder. maar in ieder geval proficiat hoor
Nou meid gefeliciteerd hoor, zal zeker snel een afsraak maken voor een echo. Maar geniet er van doe ik met je mee.
Ja, ik kan het ook echt nog niet geloven! Ik denk dat ik pas een maandje zwanger ben. Heb begin augustus een beetje bloedverlies gehad, misschien was dat de innesteling??? Dit had ik echt niet verwacht! Durf nog niet helemaal blij te zijn eigenlijk! x