Hoe snel zwangerschapstest donkerder?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Majore, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Afgelopen dinsdag heb ik licht positief getest, op 10 dpo en 2 dagen voor nod.
    Nu vraag ik mij af hoe snel het streepje donkerder kan worden. Het streepje is nu al ietsje donkerder, ik ben nu 3 dagen overtijd, maar nog lang niet zo donker als de controlestreep. :(
    Zijn er ervaringsdeskundigen die mij kunnen vertellen wanneer de teststreep even donker was (of zelfs donkerder) als de controlestreep?
    Half augustus had ik ook een positieve zwangerschapstest, maar dit streepje werd maar héél langzaam donkerder. Hoewel iedereen (ook de vk) zei dat ik me druk maakte om niets, kreeg ik in september uiteindelijk toch een miskraam. Ik ben daar onzeker door geworden, vandaar mijn vraag.
    Ik weet dat iedereen in een ander tempo HCG aanmaakt, dat HCG in het begin erg schommelt en dat een goede stijging van HCG geen enkele garantie geeft. Toch zou ik graag willen weten hoe het zat met de streepjes van andere (ex)zwangeren.

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Majore

2. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Heb je getest met KV 2v5? Die lopen namelijk super langzaam op tegenwoordig....

Ik had deze zwangerschap met 5 weken en 1 dag nog getest, en verwachtte een echte knalstreep te zien maar de streep was juist nog steeds vrij licht. Ik in de stress natuurlijk, toen een CB met indicator gedaan en die gaf een 3+ aan!

Dus die streepjes zeggen niks.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

3. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, Monkey82! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! :)
    Ik heb getest met dipsticks van Sensitest (de blauwe).
    Ik weet dat die streepjes niet zoveel zeggen, maar ik weet ook dat ik toch een stuk rustiger zal zijn als ze mooi oplopen. Vandaar dat ik me afvraag wanneer anderen een knaltest / donkere streep hadden.

Xx
    Majore

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier werden ze ook maar heel langzaam donkerder en bij de eerste had ik meteen een knaller. Uiteindelijk kwma dit door een late innesteling

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Knaller was bij mij met 5 weken.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bij mij waren de kv testen ook superlicht en liepen heel langzaam op. Maakte me enorm zorgen of het wel goed zou gaan. Heb toen maar een digitale gedaan en die gaf (ondanks de lichte kv-streepjes) 2-3 wkn aan. Ben toen maar gelijk gestopt met testen (en nu toch al bijna 20 wkn zwanger ;)). Kijk maar eens in mijn album.

7. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Sneeuwmees, jouw album is helaas niet zichtbaar bij je profiel, maar ik ben erg nieuwsgierig naar je foto's!
    Hieronder een foto: boven de test van afgelopen dinsdag, onder die van vandaag. Ik vind ze nog niet zo duidelijk oplopen en ik maak me dus wel wat zorgen, ook omdat ik al twee dagen geen klachtjes meer heb....

Bijgevoegde bestanden:

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Dit zijn de mijne. Eerste was op NOD, laatste was voor de leuk toen ik terug kwam van vakantie, geloof 6w5d ;) Derde was dus 4 dagen na NOD

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majore ik vind ze mooi oplopen hoor. Bij mij twijfelde ik af en toe echt of ie wel donkerder was.

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Zit er mooi uit hoor! Niet meer testen gaan maakt je zo onzeker! En gefeliciteerd!

11. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Hoi Tetta,

Dank je! Je reactie stelt me enigszins gerust. Vind je dat echt, want er zitten dus wel 5 dagen tussen! Ik ben momenteel zo onzeker.... De vorige keer liepen de streepjes ietsje minder snel op dan nu en toen ging het uiteindelijk mis.
    Bah, naar gevoel, die onzekerheid.

12. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Ik zie dat we ongeveer gelijk lopen, Zia. Jij ook gefeliciteerd! :)
    Ik blijf wel even doortesten. Mochten de streepjes niet donkerder worden, dat weet ik wat ik kan verwachten namelijk, en daar wil ik wel op voorbereid zijn.
    Xx

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Majore ik vind ze super op lopen echt!!
    Niet meer testen inderdaad weetje als het mis gaat dan gaat het toch mis. Je kan blijven testen je wordt alleen onzekerder.
    En ik kan het weten ;)

Bij de eerste mk liepen ze langzaam op clear blue bleef hangen op 2-3 bij de tweede mk liepen ze gelijk op , op de juiste datum 3+ zelfs op de ochtend voor mk bleef die vet positief en toch ging het mis bij 7.3 weken. Dus het zegt echt niks.

Gefeliciteerd meis je bent zwanger !!

14. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, Pluisjee.
    Ben zo bang dat het weer mis is / gaat.
    Jij hebt al veel meegemaakt, lees ik. Sterkte!
    En je hebt gelijk. Meer dan afwachten kan ik niet doen.

Deel Deze Pagina