hoe snel merk je (aan je lichaam) dat je zwanger bent... hiermee bedoel ik.. stel je bent in je vruchtbare week aan het ' klussen' en het is raak... hoe kort hierna voel je dat dan? is dat de dag erna al dat je symptomen hebt/kan hebben? of wanneer ' voelen' de meesten dit?? ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen
Dat verschilt per vrouw. Ik kreeg 2 weken voordat ik ongesteld moest worden gevoelige borsten. Toen ik niet zwanger was had ik dit ook, maar het voelde nu anders. En mijn tepels waren groter en je zag/ziet mijn aderen lopen door mijn borsten. Ook was ik heel erg moe....
Hoi, Ik had pas op de dag dat ik ongesteld had moeten worden, wat last van misselijkheid... Maar goed, zal per persoon verschillen. ben nu 5 weken zwanger, heb weinig klachten... groetjes!
Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger en het enige verschil met normaal is dat ik een grotere afkeer van geuren heb.
Tord, wij lopen dus gelijk? Ik ben vandaag ook 4 weekjes zwanger en het enige waar ik last van heb, is grotere tepels, pijnlijke borsten, moe en last van een opgezette buik (darmen) en met vlagen misselijk vooral s'avonds
Ik kreeg eigenlijk pas 13 dagen na mn eisprong last van mn borsten (had daarvoor ook al pijnlijk borsten, maar dat heb ik iedere maand gehad). Ze voelden vanaf dag 13 ineens wat strakker aan alsof ik ze had laten vergroten en de huis helemaal straks stond zeg maar.... De dag daarna kreeg ik af en aan krampjes (hield ongeveer twee weken aan), maar alle andere symptomen begonnen pas vanaf een week of 6 a 7. Ik had overigens tussen mn ei en mn ongi soms wel eens wat last van mn bm/ darmen, maar omdat ik dat elke maand had kan ik niet zeggen of dat door de zwangerschap kwam. De dag na je eisprong kun je wel wat 'napijntjes'van de eisprong hebben, maar echte zw gerelateerde kwaaltjes zo vroeg lijkt me niet mogelijk (dingen zoals pijnlijke borsten zijn weliswaar hormoongerelateerd, maar niet per se zw en kun je in elke cyclus hebben).
Ik ben vandaag 4 weken en 4 dagen. Heb eigenlijk weinig symptomen. Merkte woe, do en vrij wel meer afscheiding en mijn darmen rommelen flink. Ben eigenlijk wel blij mee en hoop het nog een tijdje zo te houden
Ik kon wel al vrij vroeg bepaalde dingen heel sterk ruiken (de amandelen in een stuk chocolade die mijn vriend aan het eten was bijv.), maar dat was nog niet eens een teken voor mij, pas 5 dagen na NOD begon ik te twijfelen, misselijkheid, linea nigra die ik in ene zag, en een blauwe ader bij mijn linkerborst, getest en jawel hoor! Onderhand al 14 weekjes verder
Na mijn eisprong heb ik vrijwel 3 a 4 dagen er na direct last van mn borsten. Met deze zwangerschap had ik zo'n week na mijn ei veel steken en krampen, maar niet na gedacht bij een evt. innesteling. Ik had bij deze zwangerschap in het begin helemaal geen last van symptomen op gevoelige borsten na. De "rest" kwam pas met 6 weken en moet nu zeggen, dat het nu met vlagen terug komt.
Ik heb nergens last van gehad.. wist ook pas met bijna 8 weken dat ik zwanger was.. achteraf wel dingetje waarvan je zou denken misschien was het daarvan, maar dat kan ook gewoon met je ongie te maken hebben
tot de 6de week nergens last van gehad. Daarna pas wat begonnen. Vaak als je iets wilt voelen voel je het ook.
ik merkte lichamelijk niet veel....maar stond ineens jurkjes die wel erg mooi zouden staan met een dikke buik te passen...terwijl ik NOOIT jurkjes droeg
Bij mijn eerste voelde ik al ruim 2 weken voor dat ik ongesteld zou moeten worden dat ik zwanger was. Moeilijk uit te leggen want ik was niet misselijk, niet moe, geen gevoelige borsten.. Maar ik voelde me op de een of andere manier gewoon zwanger! Bij mijn 2e dacht ik dat ik gewoon ongesteld zou moeten worden, het was dat de test aangaf dat ik zwanger was maar anders had ik gewoon verwacht dat ik met een paar dagen wel ongesteld zou worden.. Dus het verschild ook echt per zwangerschap..
2 dagen na de eisprong menstruatiebuikpijn, vond dat toen heel gek! 4 dagen na de eisprong werden mijn borsten gevoelig. 8 dagen na de eisprong hele erg steken ( zal wel met de innnesteling te maken hebben gehad) En op 10 dpo de eerste lichte posi test!