Wij proberen zwanger te worden en daarom ben ik 7 april gestopt met de pil. 10 april ben ik begonnen met de menstruatie (bruin) en 11 april de volle laag. Nu zou ik 1/2 mei ongesteld moeten worden maar dit ben ik nog steeds niet (gelukkig!) maar heb wel last van steken net boven me schaamstreek, soort van menstruatiepijn. Verder heb ik niet echt zwangerschapsymtomen, af en toe wel misselijk, totaal geen honger! Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben ga ik waarschijnlijk toch een testje wagen, zou dit zin hebben? Of heb ik toch last van ontpillen?
Knap dat je kan wachten tot het weekend. Ik zou zeggen... TESTEN!! Ik zou niet zo lang kunnen wachten hi hi.
Haha kan ook niet wachten hoor, liever vandaag dan morgen. Maar het zou wel mogelijk zijn dat ik zwanger ben en niet de symtomen van het ontpillen ofzo? Zit te twijfelen omdat me lichaam nog niet zelf ongesteld is geworden dus weet ook niet of ik wel een eisprong heb gehad. Ga gewoon een test halen, weten we het zeker
ppff verkeerd gerekend! Zou 8 mei ongesteld moeten worden maar dan zou het misschien kunnen dat het aan het innestelen is?
het zou kunnen, maar het kan ook ontpillen zijn. schijnt dat je dan dezelfde klachten kunt krijgen als dat je zwanger bent. maar een testje kan natuurlijk nooit kwaad. ik hoop voor je dat ie positief is!
Hee meid! Ik heb een week voordat ik ongesteld moest worden tot wel 8 weken zwangerschap ook ontzettend last gehad van steken in mijn onderbuik! Ook ik was toen nét gestopt met de pil! Ik dacht in de eerste instantie ook dat ik ongesteld zou worden maar heb toch 2 dagen voor mijn NOD dag de 'simpele' test, dus niet de digitale van de clearblue gedaan en die gaf toch al een wellis waar lichte maar duidelijke streep aan. Op de NOD dag nog maals getest en toen stond er een hele dikke streep! Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel degelijk zijn dat je zwanger bent! Succes, ik duim voor je!
Ik vind het eerder klinken als een eisprong en dan ben je idd nog aan het ontpillen, want een vrij laat ei dus... Mocht je je cyclus een handje willen helpen: visoliecapsules gaan slikken, die helpen je cyclus op regel