2e zaaduitslag binnen, niet goed

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Oleole, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oleole

Oleole Niet meer actief

Hoi allemaal,

Vandaag kreeg mijn man de tweede zaadtest uitslag. Weer was het niet goed. Zoals ik vorige keer al vertelde kon hij mij niet vgoed vertellen wat er mis is. Hij zei enkel dat er dus een stofje mist?! Ik nog voorzichtig heb je dan niet gevraagd wat....zei hij eh het is/was iets waar een normale waarde 20 zou moeten zijn. Waarvan ik vorige keer 17 van had en nu nog maar 4 het hielt geen verband met de spermacellen. We krijgen nu per post een verwijsbrief voor de gynacoloog eerst nog de huisart heeft geen zin had de assistent gezegd. Nu hoop ik maar dat ik uit die verwijsbrief wat termen kan terug lezen die ik met jullie kan delen want nu weet ik nog steeds niks. De moed zinkt mij steeds verder in de schoenen op dagen zoals deze.

De ovulatietestjes leg ik voorlopig maar in de kast. Weet allemaal niet wat ik moet/mag verwachten bij een gynacoloog. Is er een wachtijd, moet je iets voorbereiden ect etc etc.

groetjes nicole

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee balen dat het niet goed is. Jammer dat jullie niet "samen"hebben gebeld. Vooral omdat hij het de vorige keer ook al niet kon uitleggen.
    Wil jullie heel veel sterkte en suc6 wensen!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gewoon door blijven klussen hoor. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dat zie je maar aan ElviraR. Die zou toch echt het ivf/icsi traject ingaan en nu toch op een natuurlijke manier zwanger. Dus geef de hoop niet op.

Deel Deze Pagina