Ik ga over ca.3 wkn op vakantie met de kleine, we gaan naar de Ned. Antillen. Nou vroeg ik me af,zijn er andere mama's die onlangs naar de zon zijn gegaan met de kleine en wat hebben jullie voor hun meegenomen. Wil namelijk niks vergeten.
Hoi, wij waren van de zomer op Aruba. Ik hoop dat jullie ook in een hotel verblijven met een airco, want het is daar bloedheet! Mijn arme schat heb ik alleen maar in zijn luier rond laten kruipen. Dus neem niet teveel baby-kleding mee. Vergeet de medicijnen voor de kleine niet, Sem werd goed ziek tijdens de vakantie en gelukkig hadden we zetpillen mee. Voor de rest geniet maar van een hele fijne vakantie...
Zetpil is prima! En evt een neusspray. Bij baby's kan je toch niet veel gebruiken. En ik had ook hydrofiele luiers mee, voor als hij in de warme maxi-cosi moest zitten.
Wij zijn vorige maand naar Tenerife geweest, was toen 26 graden Had idd teveel kleertjes mee. Hij heeft alleen maar rompertjes of luierkontje of t-shirt tegen de zon aangehad. Wij hadden een opblaasbaar zwembadje meegenomen zo'n een van 3 euro. Nou dat was echt een gouden greep Ideaal we hebben em op strand, bij zwembad en op het balkon gebruikt. Verder is het ook wel fijn als je je eigen apotheek mee hebt. Idd paracetamol, ors, thermometer evt alcohol om te ontsmetten, verkoudheid spullen. Ik had unicurazeep meegenomen voor eigen handen na het verschonen. Was ook erg fijn, m'n man werd erg ziek en zo hoefden we niet bang te zijn voor evt besmetting. Zo heel verhaal, maar dit waren mijn onmisbare belangrijke vakantiespulletjes