En nu OOK s,avonds niet meer willen slapen.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by miranda22, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Jeempie he, wat zijn baby,,s toch apart he :( ;)

Xander is de laatste paar weken constant om 4 uur smorgens wakker en dit zet meneer lekker door. Ik haal hem er eve uit knuffel met hem en leg hem terug als dit niet werkt een klein flesje (water of rosivice wil hij absoluut niet hebben) Nu ben ik er wel aan gewend dat hij snachts komt.
    Maar nu wil hij ook niet meer na ze avond potje slapen en is van 19.00 tot 22.00 aan het huilen in bed. Wij laten hem altijd liggen en gaan om beurten om de 10 minuutjes eve kijken en dit tot max ander half uur. (normaal is hij na 10 minuutjes vertrokken) maar nu is er niks met hem te beginnen. Hij blijft maar huilen en huilen en huilen. Hij is niet ziek ofzo hij is de hele dag gewoon vrolijk en slaapt redelijk. maar na ze potje is het echt een drama.
    Ik had begrepen dat hij snacht komt een fase kan zijn, dit niet meer savonds willen slapen hoort dat er ook bij of is dit weer wat anders. Nu hebben geen tel rust hier. We hebben dit net maanden gehad maar dat was van een koemelkallergie wat we toen niet wisten dus dat kan dit niet zijn.
    Groetjes miranda

2. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hoi hoi,

Jij zegt dat hij het heeft na zijn potje, ik neem aan dat je zijn warme hap bedoelt?
    Anders laat je dat toch eens weg, zo kun je kijken of het daaraan ligt.
    Misschien heeft hij buikpijn of is hij allergisch voor een ingrediënt.
    Klinkt zoals jij je verhaal vertelt het meest logisch.

Ik hoop dat je binnenkort weer rustige avondjes heeft en je zoontje weer lekker tevreden slaapt. Het is vermoeiend!

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    ik dacht ook al: potje? :rolleyes:
    Maar kun je niet eens proberen of hij tussen de middag zijn groentehap krijgt? Als hij dan blijft huilen, heeft hij misschien last van potjesvoeding.
    Jesse moet er altijd van spugen, en als ik zelf kook, dan heeft hij nergens last van!

Share This Page