Ik heb alles geprobeerd en hij weet het gewoon! Danoontje vermengen met amoxicilline Ranja vermengen met amoxicilline Met een spuitje geven Dat lepeldingetje Kan iemand mij de gouden tip geven
Zelf met een spuitje in zijn mond laten spuiten? Dat vond mijn dochtertje erg stoer en grappig, waardoor het zonder problemen ging.
Ja wij doen bij ons zoontje de eerste paar keer in de houdgreep omdat hij echt niet wil, na een paar keer vind hij het eigenlijk wel lekker en gaat het vanzelf.
Hhmm... Hier vinden ze dat spul heel lekker, en likken de lepel nog zelfs na. Ik geef het dus gewoon van een lepel, va 9mnd al. Maar het is toch hartstikke zoet met sinasappel smaak?
Ja, bij ons ging het ook alleen maar met een spuitje, op schoot liggend, en dan zijn mondje vasthouden en spuitje tegen de binnenkant van de wang leegspuiten.
hier werkte een beloning wel. Omkoperij dus als jij het opeet mag je daarna...(een of ander snoepje) en dan ligt datgene dus al duidelijk in beeld. En wat mij betreft mag dat wel voor medicijnen....
Gewoon met het bijgeleverde spuitje achterin de mond spuiten, dan moet ze het wel doorslikken. En meestal vindt ze het na een keer of 2 wel lekker
zelf in de mond laten spuiten met het spuitje evt. een aantal keer met wat drinken doen. Colin vind het trouwens heerlijk en wil altijd nog een keer, nog een keer. haha nee schat vanavond weer..
Mijn zoontje spuugde het ook gewoon uit, ook met spuitje. Hier hielp ook omkopen, erna een snoepje. Kennelijk vond hij het toch niet zo lekker.
Mijn dochter nam het ook echt niet in. Ook al deed je het via de wang achter in de mond spuiten met het spuitje, ze liet het gewoon uit haar mond lopen. En waar ik het ook in deed, ze trapte er niet in. Dus ben ook maar gaan omkopen. Want bij een kuur is het wel heel belangrijk dat ze het elke keer binnen krijgen, anders heeft de kuur niet echt nut. Succes ermee.
Ik verbaas me ook over dat kinderen het dus niet lekker kunnen vinden, hier vinden ze het ook heerlijk! Maar hier vinden ze forlax en ors ook lekker, dus dacht ik eerder dat mijn kinderen 'raar' zijn.
Hier ook eerst de houtgreep methode met die amox vond hij het al gauw goed en at hij het zo op. Maar die ab kuur die daarna volgde dat was een heel ander verhaal! Dat kreeg ik er ook echt met hangen en wurgen in! Echt niet fijn he! Sterkte
Mijn zoon heeft het ook net gehad en hij vond het heerlijk! Idd met een sinaasappel smaak. Vorig jaar heeft hij het ook gekregen, maar dat was zonder smaak en dat was echt een gevecht. Arm kind.....
Hier een ander soort ivm allergie voor amoxicilline. Wij kochten ook gewoon om. Spuitje met antibiotica en snoepje al klaar liggen. spuitje leeg, snoepje erin en dan wilde het aardig. Al heeft ze toen nog 2 x de hele boel ongekotst. Ze kon het gewoon niet doorslikken. Naar is dat! Succes ermee
Hier met een spuitje de eerste paar keer in de houdgreep. Zo zielig, maar daarna drinkt hij het zo op.