Goedemorgen, Wij verwachten in het najaar ons kindje! Er zijn natuurlijk heel veel leuke namen. Hierbij ons lijstje: Meisjes: Juliët (Nederlandse uitspraak) Jade (Nederlandse uitspraak) Nora Isa Ava Ella Sophie Lily Sterre Madelief Mia Maxim Sari Lotis Jongens: Luuk Job Loek Kick Sjors Sil Mick Sepp Max Ravi Jip Lenn Wat vinden jullie van deze namen?
Meisjes: Zou voor Sari, Lotis of Ava gaan. Erg leuke namen. Hoor je niet veel maar klinkt ook niet heel erg apart. Andere namen vind ik niet mooi of te populair. Jongens: Meeste vind ik te oer Hollands, wat ik wel stoer vind klinken is: Sepp, Mick en Sil
Deze namen vind ik leuk, de rest niet: Juliët (Nederlandse uitspraak) Jade (Nederlandse uitspraak) Nora Isa Ella Lily Luuk Job Max
Leuke namen! De leukste vind ik: Nora Ella Lily Mia Lotis (Lotus vind ik mooier) Luuk Kick Sepp Ravi Lenn
Van de meisjesnamen vind ik Lily en Lotis leuk! Ik zou alleen ook voor Lotus gaan ipv Lotis En van de jongensnamen Sepp, Ravi en Lenn! leuke namen!
De meisjesnamen vind ik allemaal leuk. Wel zou ik Maxime met een -e schrijven, Maxim is een jongensnaam. Van de jongensnamen vind ik Mick leuk, de rest mwah.
Misschien een top 5 of 3 maken en dan nog een keer vragen staan zoveel namen tussen dat iedereen wel wat leuk vind K vind voor een meisje leuk uit jou lijst: Juliet deze naam hoor je niet vaak dus orgineel Isa Sophie Sterre Madelief de leukste jongensnaam: Luuk meisjesnamen vind ikzelf makkelijker dan jongensnamen
Mijn 1e keus is Juliet. Lotis/Lotus vind ik ook erg leuk, maar ben bang dat er dan gelijk aan het toiletpapier wordt gedacht. Jade vind ik ook een topper, denk alleen dat veel mensen het verkeerd gaan uitspreken...
Ik heb even zin om uitgebreid te reageren dus succes met lezen : Juliët (Nederlandse uitspraak) : Erg mooie stoere, lieve en klassieke naam! Jade (Nederlandse uitspraak) : Ook erg lief, maar ook weer stoer! Nora : Leuk, omgekeerd ook nog een leuke jongensnaam Isa : leuk, maar ik ken er inmiddels te veel van, dat ik het steeds saaier vind worden. Ava : Niet helemaal mijn ding Ella : Mwah, daarentegen vind ik Elle helemaal geweldig! Sophie : Mooi, klassiek en stoer. Lily : Leuk voor een kleintje, minder voor een volwassene denk ik.. Sterre : Idem Madelief : Lief, echt een meisje meisje zie ik voor me. Mia : Zie ik een wat oudere dame voor me.. Ligt aan mij... Maxim : Ik ken een jong die zo heet dus ik zou er niet voor kiezen. Sari : Bijzonder, maar niet helemaal mijn ding. Lotis : Schattig en exotisch! Qua meidennamen zou ik gaan voor : Juliët, Jade, Nora, Sophie, Madelief of Elle. Jongens: Luuk : Leuk, maar niet speciaal. Job : Mwah, ik weet het niet. Loek : Stoer en hip! Kick : Vind ik niet echt een naam... Sjors : Heel gaaf, staat hier in mijn top-5 jongensnamen. Sil : Ook schattig! En niet te vergeten stoer. Mick : Mooi, maar niet speciaal. Sepp : Leuk, maar met de nn mooier. Max : Leuk, maar ik denk aan een hond. Sorry.... Ravi : Mooi, maar doet me denken aan Xavi veranderen? Jip : Heel gaaf! Lenn : Stoer! Qua jongensnamen zal ik gaan voor : Loek, Sjors, Sil, Senn of Jip
Van de meisjesnamen vind ik alleen Sophie en Isa leuk, van de jongensnamen alleen Sjors en dan vind ik Ravi en Lenn ook nog wel aardig.
Jade of Sophie... Luuk... Maar ik houd niet echt van hele aparte namen... dus is persoonlijk... Wat vind je van de naam Joah? of Liva
Wauw wat een reacties, leuk! De suggesties die genoemd worden zijn het allemaal net niet...Maar ik vind het wel erg leuk om te lezen wat iedereen van mijn lijstje vind. Ik ga er nog eens even goed voor zitten en dan doorstrepen maar...