Mila, Senna, Julia/Julie Isa/Ise Rosa Roos Emma Lieke Lotte Lisa Noa Anna Luca Lucas Max Sam Ruben Daan Bram Liam Noah Milan Finn Jesse
Voor een jongensnaam staat Luca/Lucas hoog in ons lijstje! Net zoals Liam en Noah Over Hannah eigenlijk nog nooit nagedacht, wel een leuke naam!
Leuke namen! Wij vonden Senna ook super, maar toch niet gekozen. Voor Mila wel gekozen Misschien Elyn, Loïs, Tamàr, Lola, Elif, Lieve, Nora, Sophie, Fleur? En voor een jongen Noud, Xavi, Lars, Rens, Xenn, Floris, Sem, Mats, Julian?
Onze dochter gaat Liva heten, verder vond ik Mila ( hihi ) heel mooi net als, Livia, julia, zara, Lois, Lily Jongensnaam hadden we maar 1 naam die we beide leuk vonden dat was Senn , maar met een senna zou ik dat niet doen.
Vind Senn inderdaad ook een leuke jongensnaam maar dat zullen we maar niet doen haha! Zara en Livia ook heel mooi! Wat vinden jullie van Emilia?
Mijn lijstje tot nu toe: Meisje: Livia/Liva Zara Elin/Elyn Juna/Jade/Jada Nova/Nora Kris Jongen: Siem Lars Mats Luca/Lucas Noah Liam Chris Heb wel nog steeds het gevoel dat de wow-naam nog moet komen